Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Hey. Fantastisk bil ikke ofte jeg synes en 4 dørs er fin :)!!!

Har du TUV papirer på frambremsene dine fra 300mm.de ? Kunne du sent di til meg på en pm vist du gidder :) ?

Skrevet
denne bilen skal jeg ikke gjøre noe mye mere ut av tenker jeg, skal godkjenne den, lakke opp igjen, sette i større dyser,turbo, ev skifte stempler og råder og da får den være sånn. for at jeg virkelig ikke skal finne på og dra denne bilen lengre ut så tenker jeg på et nytt prosjekt, da blir det ren dragrace bil!

kan røpe at hvist det blir noe av så er stikkord: bmw E30 med v8+2 snurrer, masse glassfiber og helbur.

dette prosjektet blir langtidsprosjekt men det kan være greit og få i et kurrant karros nå.

så hvist der er noen som vet om en E30 coupe i sør-trøndelag som ikke er så dyr så skrik ut.

Dragrace? Du mener altså sånn kjøre rett fram 400 meter 3 ganger i året?

Altså selge e30n som nå blir godkjent med turbo+++ i vognkortet for å kjøre DRAGRACE..???

Skrevet

har ikke snakket med mannen i biltilsynet igjen (om han er friskmeldt) og nå er det snart jul, tror jeg venter til nyåret med etterkontroll så slipper jeg julekaoset i trondheim+ at jeg sparer halv årsavgift..

Skrevet

da har jeg fått deler fra ppf, div godsaker!

20121220_145130_zpsb7a7f693.jpg

catchtanken fra nuke er bare helt nydelig gjennomført, skal gjøre om hele bensinsystemet bak tenker jeg.

Nuke surge tank kit #2 og precision 6766, fikk i orginal btr fra aeromotive da den uorginale er ustabil.

fikk også i stempelringer og råder da jeg har en mistanke om at disse delene er litt slitt.

20121220_150256_zps7ec0af12.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

jaja, jeg venter enda på at han i biltilsynet skal bli friskmeldt, kanskje det blir i månedskiftet nå da..... begynner og klø etter og sette fingrene i bilen igjen men må vente til den blir godkjent synes jeg.

det som har skjedd siden siste oppdatering er at jeg har fått i org m-tech 2 dørpaneler fra m-teknikk.

og org m-tech 2 sideskjørter og u org m-tech 2 vinge fra glenn.G her på forumet, så da har jeg komplett m-tech 2 til bilen.

• 3 weeks later...
Skrevet

takk takk, ja det er en god følelse. bilder av hva da? bilde av vognkort skal bli når jeg får det, må vente til torsdag/fredag før jeg får skiltene, skal sikkert hente de etter helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...