matsrh Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Gratulerer så mye med godkjent bil! Må være en herlig følelse
tommyheimberg Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Kommer m tech1 stylinga på igjenn og nå?
stensheim Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 nææ, det blir nok m-Tech 2 ja, har fått tak i komplett så.
mickey666 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Fyyyy f..... Denne ble kjempe bra:) jeg håper å få begynne på min snart:) fikk masse godt pågangsmot;) jeg har en 2,7l og vil gå for turbo og godkjenning, men får se.. Viss du har en form for mal som Biltilsynet godtar så må du bare sende på pm om du vil:-D stå på videre;)
stensheim Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 takk takk, det finns ikke noen mal på godkjenning du da har jeg skiftet råder og stempelringer. spm råder sto i før og nå fra ppf, ppf rådene er 56gram lettere etter det jeg husker. skal si jeg ble glad for at jeg demonterte motoren, leste på ppf at flere har problemer med register strammehjulet, det løsner fra plata og det har det gjort hos meg også! hjulet er skevt og registerreima lå veldig langt ut på drevene. da jeg ikke vil ha dette problemet lengre så sveiset jeg på det nye hjulet. er også problemer med hjulet til oljepumpen så jeg satte på et hjul fra facelift da dette er mye sterkere.
Silverboy Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Det reimdekselet var det noe kjent med... Er den turbohetta den nye fra PPF?
Pedi Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Dette blir ren synsing for min del, men siden M20-motoren har vært i mitt hjerte i 20 år etterhvert nå, så vil jeg bare komme med en sidekommentar... Jeg har ikke drevet med M20 på 10000hk og 193746 omdr slik PPF og kompani har gjort, men en ting er nå helt sikkert - jeg har nå byttet/montert mange registerreimer på M20 i mitt voksne liv. Jeg har aldri slitt med det du viser på bildene over, men jeg ser vel at grunnen til at akslingen løsner fra platen kan/må være feil spenn på registerreim. For stram eller for løs reim er eneste mulige årsaken jeg kan se her, og jeg vil gjette at de fleste monterer reima for stram... Når PPF og Co kjører kammer med slike sinnsyke løft og dertil stramme ventilfjærer så blir jo belastningen endret, kanskje de skulle fokusere på å lage til en ny patent på strammehjulet istedenfor å trimme seg til havari gang på gang...?? Det er jo slike mods en skikkelig Tuner fabrikkerer i sammenheng med mye effekt, i mine øyne da... Just my .02 cent
Silverboy Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Nå er det vel ingen bekreftelser på at dette faktisk har skjedd på BMW sine hjul da, bare pirat strammere... bortsett fra reimdrevet da, men det finnes det jo løsning på fra BMW..
stensheim Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 jeg har også byttet mange reimer og strammehjul og har aldri tidligere vært borti dette før nå... tror faktisk at det var pirat deler som sto i før, strammehjulet var ikke helt identisk som det jeg monterte nå.
stensheim Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 endelig ferdig med det nye bensinsystemet. har også begynt på grunnarbeid... fikk i nye orginale skjermer hos en og disse har ligget i en fuktig garasje så jeg måtte sandblåse disse..
Silverboy Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Hvor høy er nuke tanken med fittingsene montert?
stensheim Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 den er ca 33-34cm høy turbohetta er fra ppf ja, designet for Precision turboer.
Silverboy Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Ok, takker hetta virker bra? Tjukk og god?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå