stensheim Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 ferdig grunnet, vannslipt før lakk. bilder sier mer en tusen ord... det ble kun noe småtteri som jeg kan polere bort, ellers ble det bra.
stensheim Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 ja, har en meget god luftmaskin til sånt.
e30 tic Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 ja, har en meget god luftmaskin til sånt. Du kan jo våt slipe og da mens du er igang
Larsgunnar Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Misunner deg lakkboksen gitt! Må være deilig i forhold til å lakkere i garasje. Nydelig blåfarge...
stensheim Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 takk takk er bedre og lakkere i en lakkboks ja. ellers så har jeg polert og begynt montering i dag.
Silverboy Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Er du lakkerer eller låner du bAre en boks her og der?
stensheim Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 boksen er min nå ja, satte opp en garasje på 250kvadrat, 150 isolert. boksen leide jeg flere ganger før jeg fikk den mot at jeg demonterte den.
stensheim Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 flere bilder. mtec-2 paneler, sideskjørter og vinge, må tilpasse smådelene som skal være på hjulbuer bak da dette er for facelift, så disse blir lakkert senere..
Larsgunnar Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Nydelig arbeid, og flotte bilder.. Har du tips til hvordan unngå appelsinhud ved lakkering?
stensheim Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 takker tja, rett temperatur, 18-20grader, husk og varme lakken litt også, jeg bruker og sette lakken i lakkboksen en liten stund før sprøyting og sørg for god lufting ved sprøyting. jeg er ingen ekspert på dette men min måte og legge første strøk er og sprøyte et godt første strøk og deretter et tynnere strøk rett etter det første strøket. jeg sprøytet ferdig panelbit for panelbit.
stensheim Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 montering av m-tech2 paneler og sideskjørter disse må jeg tilpasse laget meg et nytt trekk i bagasjerommet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå