Gå til innhold

E30 330TIC

stensheim
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekket min originale fra i fjor. Den står det "slovakia" på isteden for Germany..

tykkelse på platen samt ett klarere bilde av selve festet med lim hadde vært interessant :)

Har reklamert på min, og er helt overbevist om at noe har blitt endret senere tid, da dette plutselig har blitt et STORT problem.. er jo ikke først de siste to årene at folk har satt i vassere kammer og fjærer på en M20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i morgen braker det løs på oppdal dragrace weekend 13 og 14 Juli 2013, på lørdag så skal jeg kjøre på 98okt og 550hk og 647nm, vil si jeg gleder meg og samtidig gruer meg litt på søndag for jeg har jo ikke prøvd den på racefuel og med 666hk og 800nm... håper den holder og at jeg ikke mister fullstendig kontrol :twisted::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i morgen braker det løs på oppdal dragrace weekend 13 og 14 Juli 2013, på lørdag så skal jeg kjøre på 98okt og 550hk og 647nm, vil si jeg gleder meg og samtidig gruer meg litt på søndag for jeg har jo ikke prøvd den på racefuel og med 666hk og 800nm... håper den holder og at jeg ikke mister fullstendig kontrol :twisted::roll:

Den saken din holder :D har du laget deg sikring på mellom aksling? Personlig er jeg såpass pyse at jeg syns det er mindre kult om mellom akslingen skulle finne på å komme inn girkasse tunellen når du har fullt pådrag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det begynner og bli en del nå, har fått i 765 trykkplate, svinghjul, 4 puck sinter og E39 530d girkasse, custom mellomaksling blir bestilt i vinter så da har jeg noe og pusle med. skal også oppgradere eksosanlegget til 3,5" lengre bakover men da MÅ jeg stoppe med oppgraderinger på denne! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner virkelig og gå godt nå ja syns jeg, og det beste av alt så funker alt 100% så jeg skal ikke gjøre så mye mer med denne. er på utkikk etter en ok 2 dørs bmw E30 chassi nå, må bygge en bmw til før jeg gir meg på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...