stensheim Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 ja her går det ikke så fort for lommeboka er flat men det blir fart i prosjektet i midten av februar så nå holder jeg på og porter litt til, er veldig forsiktig så jeg ikke ødelegger denne også for det skulle ha tatt seg ut nei
E30_Dale Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Ser bra ut dette prosjektet her. Meget pen E30.
JonasD Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Hvor holder du til egentlig? Har sett deg på Oppdal tidligere
stensheim Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 det har du sikkert for jeg bor ikke så mange mil unna oppdal
stensheim Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 ja, da er det bare litt finpuss på toppen så er den klar. innerradien på amc toppen er ikke tatt ut så mye som org og det er bra, i følge PPF så er innerradien tatt ut for mye på org så jeg har nesten ikke tatt noen ting der. her ser dere hvor mye som er tatt. ps porten som ikke er portet på bildet ble portet litt i fjor høst så er nok syns jeg, tørr ikke mere nå! la råder og stempler på vekta, ble overrasket, var kun et stempel som var 1 gram tyngre! er dårlig bilde men stemplet til venstre er tatt av 1 gram stempler og råder ble selvfølgelig vektet hver for seg! det her er 1 gram å det er ikke mye!
lk2105 Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 tøff bil behold M Tech 1 stylinga, det er svin tøft. hvis du skal selge de felgene er jeg intrisert
stensheim Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 takk takk, beholder m-tech 1 enda i allefall, har ikke råd til og koste på så mye i år!!
stensheim Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 da er jeg i gang igjen, måtte vente ganske lenge på shrick ventilene. kjøpte forsterkede vippearmer,z45 turbo kam,shrick ventiler, m21 oljepumpe, regreim med strammer og ny bunnpanne. justering av kamaksel
stensheim Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 da har jeg fått satt i motoren. motor`n går som ei klokke ble en helt annen gange med z45 turbokam enn z58t i alle fall bygde om org fuelrailen så inntak og uttak er på hver ende av railen. (8mm inn og ut)
Kristov Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Hvor kjøpte du Schrick-ventilene og hvor lenge måtte du vente?
stensheim Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 fikk i dem fra koed, litt over 14 dager leveringstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå