BMWtotti Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Vurderer å gå til innkjøp av en slik. Er det noen spesielle ting jeg bør se etter? Bilen har gått i overkant av 280000km. Er det ting jeg bør passe på når bilen ha gått så langt? I følge eier er bilen godt vedlikeholdt og den har vært på service`r hele veien. Takker for svar!
aton Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Motor/Girkasse/drivverk - Oljeforbruk/oljelelekasje, tikking fra ventiler og kjølevann. Det er normalt at toppakning ryker på 2-300 tusen km. Ventiler skal justeres på ca vær 30 tusen km Hør etter romling/ulyder fra bakaksløing/girkasse. Rust -Sjekk kanaler(dyrt å bytte) ellers pleier det å vere rust på bensinrør over bakaksling og bakom bakfanger. Elektonikk bør også vere noenlunde Slark i viskerarmer (koster 2500kr + arbeid) Eksosanlegg ( 4-7 tusen Kr) På prøvetur hør etter lyder fra forstilling/bakstilling, Bærearmer forran (4 Stk) lager dunkelyder når det er på tide å skifte, koster sån passe.. Foringer i bakaksling (Dyrt å bytte. Mye arbeid) Det eg kom på i farten.
Lars89 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E34/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå