Herant Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Heisann. Jeg har et lite problemm med fjernlåsing, på nøkkenlen er det 3 knappen som skrur på lyset,låser/låseropp/ og en alarm knapp selv om jeg ikke har alarm på den, iallefall så lenge jeg vett om den Uansett prob er at den lås knappen fungerer kun for å låse den opp men ikke for å låse den igjen :/ Noen som vett hvordan det kan fikses? Slik ser nøkkelen ut: http://nick.declario.com/images/bmw-key.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Kan det ver at bateri er svak og må byttes? Eller er det noe som må omprogrammeres eller noe? Pga det er den same knappen som brukes til å låse og låse opp men merkeli nok så klarer den kun å låse opp men ikke låse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Kan det ver at bateri er svak og må byttes? Eller er det noe som må omprogrammeres eller noe? Pga det er den same knappen som brukes til å låse og låse opp men merkeli nok så klarer den kun å låse opp men ikke låse Har du ikke en reservenøkkel som du kan prøve med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 nei fikk kun en nøkkel på kjøpet :/ men skal prøve å bytte beteri imorgen og se om det hjelper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå