fuli89 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 hei! jeg kjører en bmw e34 92mod, skulle nylig jekke opp bilen da jekken gikk rett igjennom kanalen, ser at en kanal koster 5000 kr på gs bildeler, 25 cm av kanalen er rustet istykker. Er det noe problem å få et bra resultat hvis man sveiser på en plate og så sparkler og lakker over? Kom med forslag:)
fuli89 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 jekket på riktig plass ja. metallet er jo så mykt at det kan bøyes ... vurderer å kjøpe nye kanaler på veng.no koster 1200 kr stykk. Er det mye jobb å sveise det ? Har ikke så mye erfaring med sveising . Er det en jobb man kunne gjort selv?
Fixfax Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Du kan jo bare lappe det, men det kan lønne seg og gå nøyere til verks og ta alt på når du først er gang, regner med at det er mere rust siden jekken gikk gjennom. jeg kan ikke sveise rust, men har hørt det er en driiit jobb, om du ikke har tatt i ett sveise apparat før ville jeg nok fått noen til og gjøre det..
Ingebrigtsen Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Sjekk på koed.no der tror jeg dem koster 800 kr pr stk Den rusta ser ganske omfattende ut da så du må nok forberede deg på å måtte sveise inn nytt stål på falsen inn mot gulvet og
pål Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 hadde ikke gjort det selv, om jeg ikke hadde noe erfaring med sveising. Eller en bra plass å stå med ordentlig utstyr.
djheaven Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 På min 525 ble det sveiset nye kanaler på. Og ut fra tidliger eier, så måtta han levere den inn på et verksted får å få det gjort helt bra. Så, ut fra resultate jeg ser på min bil, ville jeg anbefalle deg å få gjort det til et seriøst verksted, eller noen som har gjort dette før..
fuli89 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Tror jeg kjøper meg nye kanaler og får noen til å sveise de på for meg:) Rusten pusser jeg bort selv..
Tzunami Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Du får si ifra når du skal fikse nye kanaler da, trenger nye jeg også, så kanskje vi får det litt billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå