Charles Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Jeg monterte AE i dag, så når jeg skulle koble på støm så ser jeg at det er en "sukker bit" med tre koblinger som ikke sto i noe. Så da koblet jeg meg på der. Se bildet. Så kjørte jeg, glad for at de lyste.(de er fra biltema og synes nesten ikke! forbanna drit!) Men så kom jeg til en sving, og da er det på med blinklys:) men hva skjer? de lyser ikke. Null reaksjon samme hvem vei jeg skal. Ikke noe i dashen eller i lysene. Sjekka sikringene men de er hele. Så hva er galt?
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Den "sukkerbiten" er til elektriske lyktejusteringer, så har ikke noe med blinklyset å gjøre. AE skal kobles inn der hvor parklyset er koblet. Er nok en tilfeldighet at blinklyset sluttet å fungere. Kjøp et nytt relè på biltema.
Charles Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Så da kan jeg koble ae der? Merklig at den skulle ryke helt likt? eller?
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Så da kan jeg koble ae der? Merklig at den skulle ryke helt likt? eller? Om ikke du skal ha parklys i tillegg til AE, så ville jeg brukt koblingen til parklyset. Om sikringen er hel, så er det nok en ren tilfeldighet bare.
Charles Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Hvor finner jeg blinklys reèlet? Er det den grå boksen i sikrings "skapet"?
AlXz Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Blinklys rele-et er det svarte. "høye" rele-et i sikringsboksen.
Olelink Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 AE skal ikke kobles der du har koblet dem nei, den pluggen er til lys høyde justeringa på nærlyset. Og at blinklyset sluttet å virke har ikke noe med den pluggen å gjøre siden blinklyset har sin egen sikkring.
Charles Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Jamen når jeg ikke har lys høyde justering så gjør vel ikke det noe at det er kobla der?
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Jamen når jeg ikke har lys høyde justering så gjør vel ikke det noe at det er kobla der? Har litt med at de skal fungerer som parklys og da lyser de når du vrir lysbryteren i park..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå