Alecken Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Selger noen baklykter til E30 facelift. Er som ny bortsett fra at jeg klarte å knekke ene festet under demontering. Men er ikke av betydning. Får festa det godt nok uansett. Slik ser de ut: Kan få ordna bilde av de aktuelle lyktene dersom det er nødvendig. Ny pris: 1685,- + frakt. Min pris: 1000,- / bud + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Opp. Har sett flere som har vært ute etter slike lykter. Nå er det mulig å gjøre et kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Bump.. 800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Er disse orginale ? Må ha noen til EU godkjenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Er nok ikke original lykter nei.. men tviler på at dem skal si noe på godkjenninga.. ellers er de jo veldig pene igrunn. Men jeg er mer original-look mann.. dermed selger jeg dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå