Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel som regel lite vits å legge ut slike tråder. Men er interessert i en del deler til E30.

Som signatur sier så er M20B25 fra facelift av interesse. Samt komplett 325 understell.

Er også interessert i Brock B1 8,5" og 10" x 17 4x100. Muligens andre felger vis noen klarer å lokke på meg noe tøft. Betaler ikke over 6000,-

M3 skinnstoler bak. Det vil si de setene med sømmene på langs istedenfor nedover. Må være skinn. Dørtrekk i skinn er også interessant.

Skrevet
Du har vel ikke drivverk også? :)

Det finnes vel det meste utenom motor og gir hos Turbotrille hvis ikke så har hvertfall jeg noe liggende hos han som du kan få kjøpe. Finnes 2 delebiler, en 325 preface og en 320 touring.

Skrevet

Det er vel ikke forskjell på understell mellom preface og facelift regner jeg med?

Er i så tilfelle interessert i komplett bakstilling med akslinger, diff og mellomaksling. ;)

Kan ta mer kontakt på pm når jeg får tid litt senere..

Skrevet

Det er en komplett bakstilling, med diff, drivakslinger, mellomaksling, skiver, klosser og alt..

Står fortsatt på bilen, mangler kun et hjul på den så er den trillbar, så der skal være det meste ja.

Det er nok ikke sperrediff dessverre..

Utvekslingen er jeg heller ikke sikker på.

Forøvrig så står det på et senkesett av ukjent fabrikat på bilen, også mener jeg det er Monroe støtdempere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...