S.Arnesen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Når vi er inne på skjærtorsdag tar jeg opp dette samtidig oppmøte kl 10 på toys ur'us i sarp til dem som vil kjøre med flere fra distrikte er en del som kjører derfra , blant annet Team sact og øgk Klokka 10 altså på formiddagen? Er det noe eget som skjer på torsdag? el hva. Skjærtorsdagen er den store fyllefesten i halden\strømstad. Mye fine biler og se på i cruisinga pluss mye øl og masse øl
Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 er litt lei av halden jeg vært der stort sett hver dag i snart 3 år :s
Sir Hofstad Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Skal nedover i helga.Noen som har lyst på å treffes da? Traff 3 av gutta der nede og der var bra
S.Arnesen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 og en del fine damer hehe Sant sant Er veldig mange som er skiptiske til denne "rægger høytiden", aka skjærtorsdag, men det gjør meg ingenting. Er det noen som vet å feste skikkelig så er det de kara og jeg stortrives i deres selskap, selvom jeg er ikke akkuratt kan kalle meg en ræggær. er litt lei av halden jeg vært der stort sett hver dag i snart 3 år :s Nå er det to helt forskjellige ting da. Selvom man jobber i halden så kan det fortsatt være moro å feste der... man fester ikke inni produksjons lokalene på jobben din heller... hehe Edit: oppdatert litt i første post, da jeg har fått en pm eller to angående noen aktiviteter på treffet...
Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 hehe. neida. har festa i halden også jeg. er på kongens med jobben hver sommer. dritten er den lange veien hjem.
S.Arnesen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 hehe. neida. har festa i halden også jeg. er på kongens med jobben hver sommer. dritten er den lange veien hjem. Patrick kjører han vettu bånn gass...
BimmerE46 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Har fått noen pm'er angående burnout konkuranser og slikt, og jeg vil bare påpeke at slik oppmerksomhet er ikke egnet på denne plassen, Så jeg tar ingen ansvar for å dra igang noe slikt. Vær vennlig å ta det med ro mens treffet tar sted, vi vil vel ikke ha noe negativ oppmerksomhet.... Jeg lover at jeg ikke skal burne, og får jeg til det med bilen min så blir jeg dritglad. hehe... Med andre ord ikke noe fare for at jeg røyklegger feltet der
S.Arnesen Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 Jeg lover at jeg ikke skal burne, og får jeg til det med bilen min så blir jeg dritglad. hehe... Med andre ord ikke noe fare for at jeg røyklegger feltet der Nei det ville jo vært dumt å sprekke enda en ekspansjasjonstank
Joan E36 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 På treffet den 10.april, er det da mulig at jeg tar med en kamerat som kjører BMW som ikke er medlem av bimmers? Han har ikke fått rotet seg til å lage bruker her inne enda
S.Arnesen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 På treffet den 10.april, er det da mulig at jeg tar med en kamerat som kjører BMW som ikke er medlem av bimmers? Han har ikke fått rotet seg til å lage bruker her inne enda Høres bra ut... Rekrutering
Joan E36 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Det er nice Tror han hadde lyst til å være med i allefall Kjører en sølvgrå BMW 520i E39. Akkurat kjøpt nye sommerfelger. Veldig pen bil, så håper han blir med Gleder meg som et barn til dette treffet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå