Glenno Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Var en kar på treffet som tok bilder av bilene som hadde møtt opp, skal de bli lagt til i tråden her? Ja Space tok bl.a annet noen bilder. Den skumle mannen i svarte solbriller, svart bmw z4 og latter`n på lur .
nicooo Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 ja var flere som tok bilder, bl.a. meg kan godt legge opp noen bilder hvis det er ønske om detforresten takk for et trivelig treff selv om jeg ikke var lenge innom hehe, bare legg dem inn Var det du som tok bilde av Niklasja og min bil? ja var det var fine de
Alex88 Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 ja var flere som tok bilder, bl.a. meg kan godt legge opp noen bilder hvis det er ønske om detforresten takk for et trivelig treff selv om jeg ikke var lenge innom hehe, bare legg dem inn Var det du som tok bilde av Niklasja og min bil? ja var det var fine de Hva er det du venter på legg bildene inn hehe
nicooo Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 tenkte jeg skulle være flink gutt å sladde litt skilter først
Alex88 Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 nicooo dette kan du! Du har vært flink gutt hehe
NiklasJa Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Takk for et hyggelig treff. Utrolig mye pent. Hadde girkassa mi vært fiksa skulle jeg show'a skikkelig. Veldig pene bilder nicoo. Jeg likte det øverste bildet veldig VELDIG godt Min hevn til alex etter han stjal all oppmerksomheten på veien ned. Den hvite e39'en er det en M5? Noen flere som har bilder? Kammeraten min filma og knipsa bilder av nesten alle bilene. Skal prøve å få han til å legge de ut.
Glenno Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 På vei hjem, før bensinstasjonene Moss kom vi en sving (med godt drive) på motorveien der en bil lå på taket. Hva er adr til nettutgaven av moss avisa? Stemningsbilde på vei hjem:
Alex88 Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Takk for et hyggelig treff. Utrolig mye pent.Hadde girkassa mi vært fiksa skulle jeg show'a skikkelig. Veldig pene bilder nicoo. Jeg likte det øverste bildet veldig VELDIG godt Min hevn til alex etter han stjal all oppmerksomheten på veien ned. Den hvite e39'en er det en M5? Noen flere som har bilder? Kammeraten min filma og knipsa bilder av nesten alle bilene. Skal prøve å få han til å legge de ut. hehe, takk Niklas. Jeg likte bilde nr. 2 VELDIG godt. 2 bimmere er bedre enn 1
NiklasJa Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Må legge til at det er hyggelig å dra på treff når folk er så imøtekommende og lette å snakke med. Angrer meg på at jeg ikke fikk satt fjes på flere brukere her inne.
conan Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Var et bra oppmøte og mange fine biler. Og flaks med været var heller ikke feil.
Glenno Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Den hvite e39'en er det en M5? Nei, dessverre. Finner tråden til Kristian her Men du verden hva enn enkelte bitter på. Vi lå gjennom Drammen der en Auda TT tråkka alt han hadde på når vi kom i 2 felten og ble borte. Var på cruise vi så glissa pent han forbi .
S.Arnesen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Må legge til at det er hyggelig å dra på treff når folk er så imøtekommende og lette å snakke med. Angrer meg på at jeg ikke fikk satt fjes på flere brukere her inne. Er som jeg sa istad, er i østfold det skjer vettu her god folka oppbevarer seg hehe
BMWe34turbo Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Høres ut som en fin tur ble litt biler også skjønner jeg Nice den hvite 520 til kristian,var nok lurt å cruise når det bare er en 2 liter hehehe
Chris_325iM Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 pokker at jeg ikke rakk å bli ferdig i tide med jobben i dag! skulle jo komme jeg også! satt på hærjehjul for anledningen til og med men når er neste treff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå