Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hahaha ;) God tone dere har her, gutta.. Liker det!

Eeehm.. Jeg er 90-modell, eller....? Skulle gjerne sett meg selv i en M3 to år fra nå av :D

Original M3, håper jeg?

Skrevet

Eeehm.. Jeg er 90-modell, eller....? Skulle gjerne sett meg selv i en M3 to år fra nå av :D

Original M3, håper jeg?

Her er alle bittre fiender og mobbeoffer :twisted::twisted: hehe

Drømmer om m3 selv også om dagen, men det eneste aktuelle blir da e36 m3 på grunn av pris og prioriteringer av andre ting (rart med det, men man kan ikke bo hjemme hos mor og far til man er 50 heller ;) hehe )...

Skrevet

jada. er så gode venner så. litt spøk klarer vi fint vettu ;)en M3 hadde gjort seg som 22 åring ja. min store drøm er alpina B12 6,0 som 22 åring :P så jeg har 1 mnd på meg :P

Skrevet

Original M3, håper jeg?

Her er alle bittre fiender og mobbeoffer :twisted::twisted: hehe

Drømmer om m3 selv også om dagen, men det eneste aktuelle blir da e36 m3 på grunn av pris og prioriteringer av andre ting (rart med det, men man kan ikke bo hjemme hos mor og far til man er 50 heller ;) hehe )...

har vurdert å bo hjemme lenge og skaffe E39 M5. eller flytte over grensa og skaffe alpina og M5 ;)

Skrevet

Er'e du sier, Sjøbuse? En 21-åring i BMW'en din? :o

Jeg ble stoppet av politiet forrige helg, i familiens Zafira.. Fikk spørsmål om hvem som eide bilen og crap.. Tenker du ikke blir møtt med MINDRE skepsis enn meg, hvertfall - når du kjører den bilen!

Skrevet

ble stoppa for 2 uker siden en søndag kveld. ble spurt 6 ganger om det var bilen min. og de lyste over, under, forran og bak. og døm skjønnte ikke hva det var. spørte om vognkort. og da sa ho dama. å det er en bmw ja :S hadde ho spørt en gang til om det var min bil skulle jeg sakt at jeg akkuratt hadde stjålet den. makan til spørring da.

Skrevet
ble stoppa for 2 uker siden en søndag kveld. ble spurt 6 ganger om det var bilen min. og de lyste over, under, forran og bak. og døm skjønnte ikke hva det var. spørte om vognkort. og da sa ho dama. å det er en bmw ja :S hadde ho spørt en gang til om det var min bil skulle jeg sakt at jeg akkuratt hadde stjålet den. makan til spørring da.

hehe, har fått høre noe tilsvarende selv også. Ei snute dame som hadde veldig vanskelig for å forstå at en unggutt som meg kunne ha råd til "så ny og blank bmw"... hehe :lol:

Skrevet

Har sett deg på veiene rundt om her et par-tre ganger, Busa - er kjedelig med den derre snuten :S

Tror eneste løsningen er å svelge litt stolthet og la det fare, så lenge ting som detta ikke skjer så ofte at ikke tålmodigheten rekker bygge seg opp i mellomtiden

Men, hei - nå er vi OT, her :D

Fikk sett mye bra tysk ingeniørkunst idag, dere! Var gøy!

Kommer med egen bimmer neste gang

Skrevet
Har sett deg på veiene rundt om her et par-tre ganger, Busa - er kjedelig med den derre snuten :S

Tror eneste løsningen er å svelge litt stolthet og la det fare, så lenge ting som detta ikke skjer så ofte at ikke tålmodigheten rekker bygge seg opp i mellomtiden

Men, hei - nå er vi OT, her :D

Fikk sett mye bra tysk ingeniørkunst idag, dere! Var gøy!

Kommer med egen bimmer neste gang

jepp. søndagen for 2 uker siden endte med 5 200.- i bot bare. trur de hadde en dårlig dag. hverfal fyren som var der. dama var hyggelig da. mulig jeg har sett deg også :P men vet ikke. hehe.

ja var mye fint der i dag :D

Skrevet

Den hvite e39'en er det en M5?

Nei, dessverre. Finner tråden til Kristian her :-)

Men du verden hva enn enkelte bitter på. Vi lå gjennom Drammen der en Auda TT tråkka alt han hadde på når vi kom i 2 felten og ble borte. Var på cruise vi så glissa pent han forbi ;-).

Hadde jeg møtt den på motorveien hadde jeg lagt den rett i tredje gir 8)

Haha..jeg Auda'n var ikke vrien å fyre opp han gitt XD Hadde jo ikke så mye å stille opp med heller jeg da :(

Hadde du møtt meg på motorveien å lagt den rett i tredje gir..trur jeg du hadde blitt skuffa Nicklas :P hehe..hadde ikke rikka høyrefoten min så mye jeg.. Jeg veit kunn om en "316ci" i Norge som jeg tilfeldigvis har lest en tråd om her inne :wink: hehe... frista med litt mere motor når jeg så bilen din må jeg si :D blir nok dritt bra når du får på stylinga og :)

Skrevet
snakka vel om å sette på M3 styling men uten 4 rør bak eller noe?!?

Yes, han skal ha M3 styling bare med 2 rør bak. Noe bilen kommer til å kle bra :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...