Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:beer: sånn begynte og sånn :drink: avsluttet skjærtorsdagen. Og fredag begynte og avslutet sånn ---------> :-& og hodepine til de grader. så det var jævlig kjedelig, men prøve på neste treffet igjen da.

Mai?

Sier det jeg, tåler ingenting dere fra bygda 8)

Må la den jævlade eple saken din stå i kjøleskapet tror jeg, livsfarlig den vettu :wink:

Nei dæven den grønne greia er ikke mye god dagen etter nei. Men du skulle liksom smake et lite glass, så ble det til at du helte nedpå fra FLASKA :D Den er ikke så gæren der og da se, men etter en kveld med to sånne flasker så blir man litt dårlig dagen etter ja..

Hehe, men man lærer jo aldri :D

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei dæven den grønne greia er ikke mye god dagen etter nei. Men du skulle liksom smake et lite glass, så ble det til at du helte nedpå fra FLASKA :D Den er ikke så gæren der og da se, men etter en kveld med to sånne flasker så blir man litt dårlig dagen etter ja..

hehe ;) såklart, fikk beskjed om å smake på den jo ;)

Skrevet

[OFFTOPIC]

Det snakker du om Niklas :P Det er du som er villmanskjører her, haha. Du sa at vi skulle ta det med rå på vei ned til treffet, men det ble ikke no av :P Så du var en tur innom oslo, så bilen din parkert like ved stortinget idag.

Du er like vilmannskjører som meg hvertfall. For du holdt følge og raste forbi meg mange ganger.

Og ja vi tok det med RÅ på vei ned :)

Jeg var på stortinget og demonstrerte idag. Er svensk innvandrer vettu :) Neida, var på peppes med venner og varmet opp til Jeff Dunham. Han var helt sinnsykt lættis.

[/OFFTOPIC]

Skrevet

hehe ;) såklart, fikk beskjed om å smake på den jo ;)

dere vet at den grønne greia (mickey finns) er 15% eller. er jo samme som å drikke vann jo :P blir ikke full av den....

Skrevet

Hadde aldri turt å ta med meg dattera mi på treff. Tenk om hu hadde sitti på med alex88 hjem :P Var det hu med hunden?

det var jeg som hadde med jente og hund. og hunden ble redd når du kom sideveis forbi :P

Skrevet

dere vet at den grønne greia (mickey finns) er 15% eller. er jo samme som å drikke vann jo :P blir ikke full av den....

Nå skal vel ikke du si noe på det ;)

Ingen som har sagt man blir fulle av den, man blir dårlige av smaken. 90% sukker ;) hehe

Skrevet

Øy, Sjøbuse - hvor har du gjort av felga dine?? :P

Har sett deg TO ganger idag, og er ganske så sikker på at jeg ikke så feil - null jævli svær Alpina-felg.. Hvorfor?

Og, hei - blir jeg kjendis, òg? :shock:

Skrevet

Har sett deg TO ganger idag, og er ganske så sikker på at jeg ikke så feil - null jævli svær Alpina-felg.. Hvorfor?

Da var det nok ikke han du så, da han kjører rundt med 19" alpinaene den dag i dag...

Skrevet

bilen min har hatt alpina felger i hele dag. :P

frem til ca kl 14:00 i dag sto bilen hjemme. etter det har bilen vært på haflundsøy i særp. og fra 18:30 til ca 22:30 sto den hos S.Arnesen i særp. så den har stort sett ikke vært ute og kjørt i fredrikstad i dag.

vet det er en 7er til ganske lik min. en 730D tidligere eid av nautiluz her inne. men vet ikke om den er i fredrikstad lenger.

den tror jeg også det står 730d bakpå. men det kan være fjernet nå.

Skrevet

min bil du mener da? mange som lurer på om det er en alpina. hehe. og ennå den ikke er gjort helt om utvendig ennå :P blir nok bra når den er ferdig. da mangler bare motoren :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...