BimmerE46 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 sånn begynte og sånn avsluttet skjærtorsdagen. Og fredag begynte og avslutet sånn ---------> :-& og hodepine til de grader. så det var jævlig kjedelig, men prøve på neste treffet igjen da.Mai? Sier det jeg, tåler ingenting dere fra bygda Må la den jævlade eple saken din stå i kjøleskapet tror jeg, livsfarlig den vettu Nei dæven den grønne greia er ikke mye god dagen etter nei. Men du skulle liksom smake et lite glass, så ble det til at du helte nedpå fra FLASKA Den er ikke så gæren der og da se, men etter en kveld med to sånne flasker så blir man litt dårlig dagen etter ja.. Hehe, men man lærer jo aldri
S.Arnesen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Nei dæven den grønne greia er ikke mye god dagen etter nei. Men du skulle liksom smake et lite glass, så ble det til at du helte nedpå fra FLASKA Den er ikke så gæren der og da se, men etter en kveld med to sånne flasker så blir man litt dårlig dagen etter ja.. Hehe, men man lærer jo aldri hehe såklart, fikk beskjed om å smake på den jo
///Mysild Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Jeg er denne karen : Edit: tror det var Mysild som tok dette bilde på våler ifjor? Kjekt du blir kjendis nå vettu hehe
NiklasJa Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 [OFFTOPIC] Det snakker du om Niklas Det er du som er villmanskjører her, haha. Du sa at vi skulle ta det med rå på vei ned til treffet, men det ble ikke no av Så du var en tur innom oslo, så bilen din parkert like ved stortinget idag. Du er like vilmannskjører som meg hvertfall. For du holdt følge og raste forbi meg mange ganger. Og ja vi tok det med RÅ på vei ned Jeg var på stortinget og demonstrerte idag. Er svensk innvandrer vettu Neida, var på peppes med venner og varmet opp til Jeff Dunham. Han var helt sinnsykt lættis. [/OFFTOPIC]
S.Arnesen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 nei dæven, var du på jeff dunham i dag? hater deg din forbanna tulling... hehe
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Nei dæven den grønne greia er ikke mye god dagen etter nei. Men du skulle liksom smake et lite glass, så ble det til at du helte nedpå fra FLASKA Den er ikke så gæren der og da se, men etter en kveld med to sånne flasker så blir man litt dårlig dagen etter ja.. Hehe, men man lærer jo aldri hehe såklart, fikk beskjed om å smake på den jo dere vet at den grønne greia (mickey finns) er 15% eller. er jo samme som å drikke vann jo blir ikke full av den....
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hadde aldri turt å ta med meg dattera mi på treff. Tenk om hu hadde sitti på med alex88 hjem Var det hu med hunden? det var jeg som hadde med jente og hund. og hunden ble redd når du kom sideveis forbi
S.Arnesen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 dere vet at den grønne greia (mickey finns) er 15% eller. er jo samme som å drikke vann jo blir ikke full av den.... Nå skal vel ikke du si noe på det Ingen som har sagt man blir fulle av den, man blir dårlige av smaken. 90% sukker hehe
Jens Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Øy, Sjøbuse - hvor har du gjort av felga dine?? Har sett deg TO ganger idag, og er ganske så sikker på at jeg ikke så feil - null jævli svær Alpina-felg.. Hvorfor? Og, hei - blir jeg kjendis, òg?
S.Arnesen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Øy, Sjøbuse - hvor har du gjort av felga dine?? Har sett deg TO ganger idag, og er ganske så sikker på at jeg ikke så feil - null jævli svær Alpina-felg.. Hvorfor? Og, hei - blir jeg kjendis, òg? Da var det nok ikke han du så, da han kjører rundt med 19" alpinaene den dag i dag...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hun var søt hun med hunden. Dama di eller? ja. veldig pen jente. og nei. ikke dama mi.
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Øy, Sjøbuse - hvor har du gjort av felga dine?? Har sett deg TO ganger idag, og er ganske så sikker på at jeg ikke så feil - null jævli svær Alpina-felg.. Hvorfor? Og, hei - blir jeg kjendis, òg? bilen min har hatt alpina felger i hele dag. frem til ca kl 14:00 i dag sto bilen hjemme. etter det har bilen vært på haflundsøy i særp. og fra 18:30 til ca 22:30 sto den hos S.Arnesen i særp. så den har stort sett ikke vært ute og kjørt i fredrikstad i dag. vet det er en 7er til ganske lik min. en 730D tidligere eid av nautiluz her inne. men vet ikke om den er i fredrikstad lenger. den tror jeg også det står 730d bakpå. men det kan være fjernet nå.
pål Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Den "Alpinaen "lurte meg skikkelig kvelden før, i Halden hehe
Sjøbuse Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 min bil du mener da? mange som lurer på om det er en alpina. hehe. og ennå den ikke er gjort helt om utvendig ennå blir nok bra når den er ferdig. da mangler bare motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå