Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:beer: sånn begynte og sånn :drink: avsluttet skjærtorsdagen. Og fredag begynte og avslutet sånn ---------> :-& og hodepine til de grader. så det var jævlig kjedelig, men prøve på neste treffet igjen da.

Mai?

Skrevet

Er klar for et treff til nå. Synes treffene er ganske bra. Blir kjent med nye folk inne på forumet og ikke minst ta en titt på andres bimmere. Sett en del bilder av forskjellige biler her inne på forumet, men er noe helt annet live :wink:

Skrevet
Æææ, så niklas var den med merklig giroverførings altså. Fine biler dere hadde :-).

hehe, takker. Niklas med sine melondekk :P haha. Hva slags bil kjørte du på treffet? Kanskje jeg pratet med deg hvis du kom til oss ved bilene :?

Skrevet

Ja jeg jeg sto pratet med mange ved bilene deres rett før jeg reiste. Kjørte en e34 touring.

Edit: gml mannen med det unge ansikt er det kansje noe som heter, he he. Hadde med meg dattern på 17 ;-).

Må si det var ganske stor oppslutning til første fredrikstad treffet være .

Skrevet
Ja jeg jeg sto pratet med mange ved bilene deres rett før jeg reiste. Kjørte en e34 touring.

Edit: gml mannen med det unge ansikt er det kansje noe som heter, he he. Hadde med meg dattern på 17 ;-).

Må si det var ganske stor oppslutning til første fredrikstad treffet være .

hehe, Tror kanskje jeg husket deg. Det kom en del folk så er ikke ganske sikker :P

Skrevet
Jeg er denne karen :-) :

af9rprt5m9liyp5eurz4.jpg

Edit: tror det var Mysild som tok dette bilde på våler ifjor? Kjekt :-)

Hehe, det var han jeg trodde du var. Da du sa ung tenkte jeg det var sikkert han med ørering ja :P Ser du er stor fornøyd der du sitter i bimmern :wink:

Skrevet

He he er jo nasjonal dagen innen bmwmiljøet jo, he he. Hel helg, alene fritt til å være fullstendig på bmw hode planeten, hotell og hele helgen foran enn :-).

Kunne ikke bare alle hatt et slikt bilde i avataret egentlig eller skulle vi hatt egen tråd? :-).

Skrevet
He he er jo nasjonal dagen innen bmwmiljøet jo, he he. Hel helg, alene fritt til å være fullstendig på bmw hode planeten, hotell og hele helgen foran enn :-).

Kunne ikke bare alle hatt et slikt bilde i avataret egentlig eller skulle vi hatt egen tråd? :-).

Høres ikke dumt ut det nei glenno :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...