Glenno Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hahaha Nesepiller'n var riktig, vett 2 av 2 påskenøtter. Hva er premien? .
jarle_tr Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Nei, men fillern at jeg ikke fikk vert med på detta a Jeg må prøve å holde meg mere oppdatert vist.
BimmerE46 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 sånn begynte og sånn avsluttet skjærtorsdagen. Og fredag begynte og avslutet sånn ---------> :-& og hodepine til de grader. så det var jævlig kjedelig, men prøve på neste treffet igjen da. Mai?
Alex88 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Er klar for et treff til nå. Synes treffene er ganske bra. Blir kjent med nye folk inne på forumet og ikke minst ta en titt på andres bimmere. Sett en del bilder av forskjellige biler her inne på forumet, men er noe helt annet live
Alex88 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Hvilke bil kjørte du på treffet Alex88? E46 328 med M3 look (blå). Kom sammen med showoff Niklas haha
Glenno Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Æææ, så niklas var den med merklig giroverførings altså. Fine biler dere hadde .
Alex88 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Æææ, så niklas var den med merklig giroverførings altså. Fine biler dere hadde . hehe, takker. Niklas med sine melondekk haha. Hva slags bil kjørte du på treffet? Kanskje jeg pratet med deg hvis du kom til oss ved bilene
Glenno Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Ja jeg jeg sto pratet med mange ved bilene deres rett før jeg reiste. Kjørte en e34 touring. Edit: gml mannen med det unge ansikt er det kansje noe som heter, he he. Hadde med meg dattern på 17 . Må si det var ganske stor oppslutning til første fredrikstad treffet være .
Alex88 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Ja jeg jeg sto pratet med mange ved bilene deres rett før jeg reiste. Kjørte en e34 touring.Edit: gml mannen med det unge ansikt er det kansje noe som heter, he he. Hadde med meg dattern på 17 . Må si det var ganske stor oppslutning til første fredrikstad treffet være . hehe, Tror kanskje jeg husket deg. Det kom en del folk så er ikke ganske sikker
Glenno Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Jeg er denne karen : Edit: tror det var Mysild som tok dette bilde på våler ifjor? Kjekt
Alex88 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Jeg er denne karen : Edit: tror det var Mysild som tok dette bilde på våler ifjor? Kjekt Hehe, det var han jeg trodde du var. Da du sa ung tenkte jeg det var sikkert han med ørering ja Ser du er stor fornøyd der du sitter i bimmern
Glenno Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 He he er jo nasjonal dagen innen bmwmiljøet jo, he he. Hel helg, alene fritt til å være fullstendig på bmw hode planeten, hotell og hele helgen foran enn . Kunne ikke bare alle hatt et slikt bilde i avataret egentlig eller skulle vi hatt egen tråd? .
Alex88 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 He he er jo nasjonal dagen innen bmwmiljøet jo, he he. Hel helg, alene fritt til å være fullstendig på bmw hode planeten, hotell og hele helgen foran enn . Kunne ikke bare alle hatt et slikt bilde i avataret egentlig eller skulle vi hatt egen tråd? . Høres ikke dumt ut det nei glenno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå