Gå til innhold

3, 5 og 7 serie til vår vask

Share

Anbefalte innlegg

Se der ja... Fornuftig bruk av en lørdags ettermiddag :D Vaket utvendig og innvendig, pluss at jeg Fikk polert noen felger i samme slengen :D

Vi får ta en slik en neste helg også, også kan vi benytte sjangsen til å hive på noen sommerdekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. og kanskje jeg rekker innvendig vask også. tar litt lenger tid å vaske en 7er i forhold til 3er vettu :P ble jo selvfølgelig regn på søndag som gjore bilen mindre ren. også søla en tulling cola i bilen lørdag kveld. så får vaske grunndig til helgen igjen. og få på litt bedre felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal en parkeringsplass se ut, full av BMWèr :bmw: Den 7-serien så pen ut, noen pene felger på den til sommer`n?

nå som sommeren nermer seg blir det tøff felger ja. alpina dynamic. satte de på i går siden klokken er over 12 :P

gj0cqtjhfw5116pzhsgp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en ny vaskedag igjen. og litt fiksing av felger. og så sått jeg på sommerfelgene :D endelig tøffe felger på bilen igjen.

ferdig vasket

90xmap2tqkuqitkphioa.jpg

jy8da32vhndynj1pvxqv.jpg

aq6rfou3bkiab88lnsgf.jpg

lwl7dvna7bq8byfef6fu.jpg

23p22c6uc59wzhb0y6p2.jpg

fiksing av felger

u9lp2vkp6cgysoqfizcy.jpg

wc79vvf8pa716sevu2r9.jpg

stian polerer kanten på felgen sin

h76wrybpyjhm3qoret72.jpg

resultatet ble bra

8ar0px8m6xdvoucs3nmi.jpg

rondell felgene på 5er`n ble også bra med polert kant

x67et7avx2n1yoz17vmw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags middel brukte dere på kanten? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det samme!

Pusset ned med 800 papir, så med 1200 og tilslutt med 2000 for så å polere opp med auto sol igjen.

Prøvde å finne noen bedre alternativer enn auto sol, da det er litt grovt faktisk, men fant ikke noe med samme effekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vel slipt bort klarlakken da - er nok ikke så dumt å få de lakket opp igjen for å unngå korrosjon nå som det fortsatt er salt på veiene. Alu er ikke særlig saltbestandig dessverre.

Klar lakken fjernes med ducolax, eller hva det heter, ja. Slipes ikke, da det tar ekstremt lang tid i forhold.

Så lenge man vasker og vokser ofte så skal det ikke by på noen problemer. klarlakk er ett alternativ, men da får jeg fort samme problem igjen, altså sprekker og missfarving i klarlakken.

Så lenge jeg vasker så ofte som jeg gjør så holder det med noen lag voks oløpet av sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...