kozmos Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har kjøpt meg en e30 320i 85 mod. Legger ut noen bilder av bilen. Har planer med bilen, men ingenting er helt sikkert enda. GI gjerne komentarer eller forslag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Grattis med E30. Komplett M-tech 1 styling, nye frontlykter, mørke baklykter og kantfelger, så er du i mål utvendig. Hvis du har bilder av interiøret, så sleng dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kozmos Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Grattis med E30. Komplett M-tech 1 styling, nye frontlykter, mørke baklykter og kantfelger, så er du i mål utvendig. Hvis du har bilder av interiøret, så sleng dem ut. Tusen takk Har kantfelger liggende. Og sorte DE lamper. Men ene glasses knuste grunnet steinsprut =( Så derfor ble det sorte angeleyes (DE design) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 så deg i sverige på lørdag trodde først det var gamle bilen min men så var reg nummeret litt feil hadde bn 31368 jeg du har bn 13368. planene dine for bilen a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kozmos Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 så deg i sverige på lørdag trodde først det var gamle bilen min men så var reg nummeret litt feil hadde bn 31368 jeg du har bn 13368. planene dine for bilen a ? Hva slags bil kjørte du? Har litt hemmelige planer. hehe. Vi får se. Har ikke helt bestemt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 så deg i sverige på lørdag trodde først det var gamle bilen min men så var reg nummeret litt feil hadde bn 31368 jeg du har bn 13368. planene dine for bilen a ? Hva slags bil kjørte du? Har litt hemmelige planer. hehe. Vi får se. Har ikke helt bestemt meg enda. BN31368 modell E30, 4 dørs, 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 så deg i sverige på lørdag trodde først det var gamle bilen min men så var reg nummeret litt feil hadde bn 31368 jeg du har bn 13368. planene dine for bilen a ? Hva slags bil kjørte du? Har litt hemmelige planer. hehe. Vi får se. Har ikke helt bestemt meg enda. parkerte rett bak deg opel astra stasjonsvogn(bruksbil) hehe men kom når du var inne på remabygget, og du var fortsatt foran meg når jeg dro så du så meg nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kozmos Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 så deg i sverige på lørdag trodde først det var gamle bilen min men så var reg nummeret litt feil hadde bn 31368 jeg du har bn 13368. planene dine for bilen a ? Hva slags bil kjørte du? Har litt hemmelige planer. hehe. Vi får se. Har ikke helt bestemt meg enda. BN31368 modell E30, 4 dørs, 320i. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 hvor har du kjøpt de angel eyesene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kozmos Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 hvor har du kjøpt de angel eyesene ? Kjøpte de på Gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå