Gå til innhold

Elektrisk justering av speil e 30

pål
 Share

Anbefalte innlegg

Har fundert litt på en ting, har elektrisk justering på speilet venstre siden. Men på høyre siden der er det ikke elektriskjustering, er vel i grunn der en trenger det i såfall ?

for å få elektriskjustering på venstresiden, er det da mye som må gjøres ? regner med jeg må ha en motor til speilet, bryter mere ? ledningsnett er lagt opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sånn justeringspinne på høyresida da eller? Det har jeg ikke hørt om før:P Kanskje det er fordi forrige eier har tatt høyrespeilet, og bare finni et uten el.justering. er vel en slags "motor" i speilet, så ville tro det ikke gikk an å koble det til det elektriske anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke justeringspinne på høyre sida, hullet er bare plugget igjen,er skikkelig merkelig. Er det en plass det er kjekt med eljustering, så er det jo på høyre sida.

Kan være det er ødelagt og byttet med et uten el justering. Men hullet der pinnen skulle stå er plugget igjen, og det ser ut som det kom slik orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fundert litt på en ting, har elektrisk justering på speilet venstre siden. Men på høyre siden der er det ikke elektriskjustering, er vel i grunn der en trenger det i såfall ?

for å få elektriskjustering på venstresiden, er det da mye som må gjøres ? regner med jeg må ha en motor til speilet, bryter mere ? ledningsnett er lagt opp ?

Halla.

På den ene e30'n min så har jeg el på venstre og ingen ting på høyre.

på den andre er det el på begge.

For å se om det skulle vært el. på h.side, kan du se på den elektriske justerings knappen. er det en bryter der som du kan velge mellom høyre og venstre? har du bare en "joystick" til å justere med uten bryter har det nok ikke vært el på h.side orginalt.

har ikke sjekket nøye enda på mine hvor mye jobb det ville vært å legge om til el. begge sider.

ligger hvertfall ikke kabler klare ut i døra, det veit jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er så tøft at det er ekstrautstyr , kommer ikke helt over det. Får prøve å få tak i det da. Det er sånn at det ikke er lagt opp noen ledninger i døra?

Flott om noe har gjort dette har bilder eller om noen vet om en DIY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet litt på speilet på høyre siden i dag, og viser seg at det går ledninger til det. Synes dette er litt rart om e 30 ikke ble levert med varme i speilene da ?

Hvis ikke har de satt på speil med eljustering og lagt opp ledningsnett, uten å koble til bryter. Dette virker meningsløst på meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...