525i1991 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Ønsker å kjøpe den delen av råden som festes rundt veiva, altså bare den nedre delen. Trenger bare 1 vil nødig kjøpe hele råden for 1400 kr hos gs =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Du bør vel bytte hele råden da de er maskinert sammen de to delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Huff da.. Kasta 6 sånne råder på lørdagen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Du MÅ bytte hele råden, da de er maskinert sammen, og setter du på en feil, klemmer lagrene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 og bytter du en så må ALLE rådene vektjusteres, så det er bedre å bytte alle 6 samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 da må jeg jo ut med veiva =( hælvette blir så mye arbeid. da må jeg spørre om det gjør noe at rådebukken har vandring i lengderetningen? den sitter thight rundt lageret men har kanskje en tiendedels mm vandring i lengderetningen, er såppass at jeg kjenner det når jeg rikker på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 i lengderetning så skal det være "slakk" dvs att du kan flytte den frem og tilbake ja. men skal ikke være slakk mot korte siden av blokka om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå