Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen på østlandet som tar på seg rustsveising? må bytte jekkfestene på min e36 sedan. de har rusta bort :( evnt noen som veit om noen som er flinke til å sveise.

takker på forhand for alle svar :)

Skrevet

Du har en som driver mellom skottselv og Hokksund. Vet ikke hva verkstedet heter men holder til på Skottsmoen (på toppen etter Burud før bakene ned til Hokksund).

Skrevet

Ja husker jeg skulle sjekke på rustsveiseing der på en tidligere bil men syntes han hadde litt stiv pris. Få en fast pris uansett du velger.

Skrevet

rustsveising er ett møkka arbe å svært få som gidder. derfor den stive prisen. men jeg mener det er en i krøderen som driver med det. han har mange års erfaring å han er svært billig har jeg hørt.

Skrevet

rustsveising er ett møkka arbe å svært få som gidder. derfor den stive prisen. men jeg mener det er en i krøderen som driver med det. han har mange års erfaring å han er svært billig har jeg hørt.

Skrevet

Heisann. Om du har noen bilder så kan jeg se om jeg har kunnskap nok til og gjøre det.

Sitter på 5'er i sveising på skolen, da i MAG og TIG. VG1 Teknikk og Industriell produskjon, så jeg kan sveise. :)

Skrevet
noen på østlandet som tar på seg rustsveising? må bytte jekkfestene på min e36 sedan. de har rusta bort :( evnt noen som veit om noen som er flinke til å sveise.

takker på forhand for alle svar :)

Hei, hvor på østlandet holder du til da.

Hvis det ikke er alt for ille med rust, så kan det komme på ca 5000-6000,-

Da er det sveising av en som er erfaren innefor det altså.

Skrevet

Jeg kjenner en i Sandefjord som sveiser slikt ganske rimelig. En litt særing, men jobber bra og er skikkelig flink selv om en ikke skulle helt tro det ;)

Han sveisa nylig et hull på min E34 i tillegg til skifte ting som vannpumpe og termostat + vannventil. Kan litt av det meste.

Du får sende meg en pm, så kan jeg se om jeg finner tlf nummeret hans.

Skrevet
jeg holder til ved drammen. kan prøveå få tatt bilder. kommer det på over 10tusen påkoster jeg det ikke.

Ok, vi holder til i Askim vi, så da er det jo kanskje litt langt unna for Deg.

st1h9nauvtgkvg8p7vas_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...