linren Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Selger en bakstilling fra e36 m3 3l. Den er nesten komplett. Mangler bare bremser. Diff er i fin stand. Selges hbo 5000,- Legg gjerne inn bud i tråden her...Må hentes men ligger klar på pall:) Bor i hedmark, like sør for vålerbanen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 har du bremsene evn hvor mye i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 har ikke bremsene desverre...satt på en bil jeg har solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudden Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 prisen for diff?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Selges kun komplett, fått bud på 4k for rubbet men håper på litt mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hva må til for å få denne til å passe på min E36 320? Kun annen mellomaksel? I så fall fra hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Tror det er kun det ja...bud på 4k. Selger til førstemann med bud på 5k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Dersom den er i god stand så byr jeg 4500,- om den er rustfri og vi finner en måte og frakte den til meg på. Dette var vel komplett bakende bortsett fra bremser ja? Alle stag, akslinger, bærearmer osv følger med og er i god stand? Kommer fra samme M3 cab'en som de 17" M3 felgene du solgte meg eller? Vet du/noen andre hva slags mellomaksel jeg trenger? Skal på en 320 med Getrag 220 kasse på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hei! Bud notert. Kommer ikke fra den bilen nei., .kjøpte det selv av en her på forumet. Tror alt er der. Kan ordne noen bilder til deg om du sender meg ditt nr på PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå