raytech76 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har nytt batteri i min nøkkel, men må allikevel omtrent være 1-2 meter nærme bilen for å låse opp / låse bilen. Hva kan det ellers være at dette fungerer dårlig på litt avstand? Bilen er en 97mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 vet ikke om det gjelder din nøkkel, men jeg pleier å kode om nøkkelen min når den er litt treig! Den blir umiddelbart mye kvikkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har opplevd dette noen ganger, gjerne et par ganger etter hverandre, men så virker det plutselig helt fint igjen! Pleier å få respons rett over frontruten i verste fall, men har en gang måttet låse opp i dørlåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerba Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 vet ikke om det gjelder din nøkkel, men jeg pleier å kode om nøkkelen min når den er litt treig! Den blir umiddelbart mye kvikkere! Hvordan er fremgangsmåten for å omprogramere nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 1. lås opp bilen 2. sett deg inn, og lukk døren 3. slå på tenning og slå av igjen 4. Hold inne "lås opp" mens du trykker tre ganger på "lukk" 5. Slipp "lås opp" Bilen svarer med å låse seg og låse seg opp igjen, og lyset på nøkkelen blinker en liten stund. superfredrik93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe38 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Må dette gjøres på reservenøkkelen også? Eller vil den virke fint etter at man har kodet hovednøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Nøkkelsinitiall må gjøres innen 30 sekumder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg også har et lite problem med sentrallås det gåt an å låse opp bilen men ikke låse den, så jeg har prøvd den instruksjonen som du har skrevet selv om jeg har en E36 97 men ingen svar da prøvde jeg noe lignene som står i manual boka og det heller fungerer ikke...vett ikke hvorfor men til og med bilen svarer ikke ved å låse og låse opp etter jeg hadde jort d :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe38 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Nøkkelsinitiall må gjøres innen 30 sekumder. Altså gjøre det med begge nøklene innen 30 sek?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Har nytt batteri i min nøkkel, men må allikevel omtrent være 1-2 meter nærme bilen for å låse opp / låse bilen. Hva kan det ellers være at dette fungerer dårlig på litt avstand? Bilen er en 97mod er vel ir? tatt diagnose får og kontrolere om det ligger noe feilminne på dette? vet at på nyere biler så kan rekkevidden bli dålig vist det er mye forstyrelser i nærheten. som f eks. wi fi nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Nøkkelsinitiall må gjøres innen 30 sekumder. Altså gjøre det med begge nøklene innen 30 sek?? Ja! alle nøkkelene skal utføres innen 30 sekunder. Hvis du har 3 nøkler, må du programmere alle 3. Har du den nye typen av nøkkelen???Jeg har en tråd som skifter batterien fra før.: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=107680&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Dette gjelder for sentrallåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå