Gå til innhold

Dårlig "fjernkontrollfunksjon" på nøkkel E39

raytech76
 Share

Anbefalte innlegg

Har opplevd dette noen ganger, gjerne et par ganger etter hverandre, men så virker det plutselig helt fint igjen!

Pleier å få respons rett over frontruten i verste fall, men har en gang måttet låse opp i dørlåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har et lite problem med sentrallås det gåt an å låse opp bilen men ikke låse den, så jeg har prøvd den instruksjonen som du har skrevet selv om jeg har en E36 97 men ingen svar da prøvde jeg noe lignene som står i manual boka og det heller fungerer ikke...vett ikke hvorfor men til og med bilen svarer ikke ved å låse og låse opp etter jeg hadde jort d :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nytt batteri i min nøkkel, men må allikevel omtrent være 1-2 meter nærme bilen for å låse opp / låse bilen. Hva kan det ellers være at dette fungerer dårlig på litt avstand? Bilen er en 97mod

er vel ir? tatt diagnose får og kontrolere om det ligger noe feilminne på dette?

vet at på nyere biler så kan rekkevidden bli dålig vist det er mye forstyrelser i nærheten. som f eks. wi fi nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelsinitiall må gjøres innen 30 sekumder.

Altså gjøre det med begge nøklene innen 30 sek??

Ja! alle nøkkelene skal utføres innen 30 sekunder. Hvis du har 3 nøkler, må du programmere alle 3.

Har du den nye typen av nøkkelen???Jeg har en tråd som skifter batterien fra før.:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=107680&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...