hobbis Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Hei, har fått tak i to pdc sensorer til en bmw e46 på ebay som jeg ville skiftet selv. noen som vet om dette er enkelt? hvordan får man ut de gamle er liksom ikke noe å få tak på siden de sitter jevnt med lista. er pdc sensor bak på bilen.
Hansh Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Mener det bare var å ta av bakfangeren og løsne sensorene fra baksiden. Fangeren henger vel hovedsaklig bare i et par bolter du når fra bagasjerommet?
fast Dog Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 bare lirk bak ved pluggen samtidig som du presser den inn me tommelen! skal egentlig ikke sitte så veldig fast, men har sikkert kommet masse sand og dritt oppi der så da kan den sitte litt!
hobbis Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 det du mener er at jeg trenger ikke løsne noen ting bare presse litt på selve sensoren? jeg trenger ikke inn bak fangeren men kun prøve å presse sensoren inn samtidig som prøver å få tak på den så skal den sprette ut?
weheeE34 Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 tror du må av med fanger, blir vansklig å nå tak i vist ikke, studerte dette på min e-46 å kom frem til at jeg måtte av med fanger. vist ikke velger jeg å tro at det er "umulig" (litt vanskelig) å få inn igjen de nye, dersom det ikke er noe jeg ikke veit av "juksetriks" da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå