Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Selger ett helt nytt autometer 3375 Air/fuel ratio meter. 500kr eller bud. Dette kobles til en eksisterende lambdasonde. Dette er veldig lurt å ha om du trimmer bilen din! Så du kan se at den får nok bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 byr deg 300 + frakt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 fungerer egentlig dette uten bredbåndslambda? spørr pga av at jeg å har veldi bruk for en slik sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Dette instrumentet virker bare med smalbandslambda. Se http://www.autometer.com/cat_gaugedetai ... 817&sid=15 for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 smalbandslambda = kan kobles på bilens originale lambdasonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 fikk beskjed av en "besseviser" at man aldri fikk ut noe serlig til nøyaktig info fra disse. er det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 bare kjedelig att disse ikke kan brukes sammen med turbo motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 fordi dette kun leser afr ifra ca 20 til 14,7. og en turbo motor skal helst h 12,5 i afr, og da er dette utenfor skalaen til smalbandslambdaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 gjelder det alle AF smalbands lambdaene? har ikek biltema det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 ingen smalbands lambda funker noe serlig til turbo biler. er kun på sugis det funker delvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Rart denne fungerer fint på min cosworth da.. Riktig at en bredbåndslambda gir ett mer nøyaktig verdi, men har mappa motoren skikkelig engang så jeg ser med engang om blandinga har forandret seg. Har redda meg iallefall engang da en o-ring sprakk på dysegalleri på fullt øs. Forøvrig enig at en BBL er bedre men denne fungerer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 smalbandslambda funker fint det også, men har tregere reaksjon enn bredband. Jeg mappet datasprutet på min tidligere 2002 touring med m10 turbomotor med kun smalband. Og det funket helt fint! Dro fra de fleste når BMWCCN hadde "master starter" på treffene sine:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 forskjellen er jo at en vanlig lamdasonde regulerer fra 0 til 1v og bredbåndslamda regulerer fra 0 til 5v... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Det er en av forskjellene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå