Gjest Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Selger ikkje separat da? Trenger bare skjørt og bakfanger... Bor ikkje så alt for langt fra geilo.. Korleis er føret?Mvh Bjarte Kom med et brukbart bud, så kan jeg sikkert selge separat. Tror ikke føret er så verst nå
Gjest Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 vingen solgt, men jeg har fortsatt frontfanger, sideskjørt og bakfanger.
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Den bilen der husker jeg å har bilde av bilen som er tatt på Lånke for mange år siden.lurte litt på hvor det ble av den der en stund
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 her er to 335,er som var velkjente i trøndelag og møre området
Gjest Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 her er to 335,er som var velkjente i trøndelag og møre området Se der ja! Den bilen der skal jeg ta med meg i graven Hadde planer om m20 turbo i den, men det blir skrinlagt til fordel for nyinnkjøpt s38b38 som skal inn til sommeren
Gjest Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Da er ikke vingen solgt likevel, da en luring ved navn "the stig" ikke hentet ut pakken jeg sendte. Har både kjøpt og solgt haugevis av deler på det forumet her, men det her er faktisk første gang jeg har en negativ opplevelse. Hele gts kitet er da fortsatt til salgs.
e30lars Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 det var et smykke av en e30.. gromt at det er litt motor i den oxo hvordan stand er den i a ? ¨¨ pris fikk litt lyst på er det noe dy kunne tenkt deg og bytte i ? pm mvh lars.
Gjest Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 det var et smykke av en e30.. gromt at det er litt motor i den oxo hvordan stand er den i a ? ¨¨ pris fikk litt lyst på er det noe dy kunne tenkt deg og bytte i ? pm mvh lars. Bilen er nok ikke til salgs Men du kan få kjøpe stylingen
gt2 evo Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Lånkebildet var godbilen min og nedenfor var bilen til vegard henden (prærien racing) Har snart en nyoppusset drittrå e36 325i sedan for salg nå, camelonlakkert, max valset, drittlav, 19", full infinetystyling..50,- Har også den nyoppussede 88-89mod e30 320i facelift-cupe som stod til salgs her ennå også, infinety leppe og sideskjørt, sort perl effektlakk osv mye nytt! 40,- Kommer også en rieger genesis e30 for salg i løpet av sommern,(viss ingen kjøper kitet jeg la for salg da) mulig jeg dropper ferraristripene men beholder breddinga, valgfri farge!
Gjest Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 3 lapper for alt sammen til den som kommer å henter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå