vidi Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Vidi´s BMW E30 cab Tenkte legge ut en tråd om prosjekt-bilen min, en gammel bmw 320 cab. Bilen er en sliten 89´pre-facelift, som ble kjöpt sommeren 2008.. Kjöpte bilen fordi jeg hadde drömt om en E30 cab lenge, og dette var et greit utgangspunkt.. Bilen har litt rust og sikkert 100 feil... Med andre ord: mye å jobbe med, når man har tid... Noe av bilens utstyr: -Shadowline -El-cab (defekt) -Sentral-lås -Skinn interiör (slitt) -Stor kjöre comp. -Man gear -El-ruter -Setevarme -El-lyshöyderegulering (ute av drift) -Kasettholder -El speil (fjernet av tidligere eier) -Org. höytalere -Varme i spylerdyser -Check control-panel Litt mer spesifikke planer: Fjerne rust og lakkere store deler av bilen Facelift front m tåkelykter Gearkule (M m/lys) M-tech 2 ratt Full org. Mtech 2 ombygging Sorte Hella DE-lykter Org el-antenne Röde baklykter 2,5l motor på lang sikt Ellers fixe alle små og store feil.. Her er noen bilder av bilen...Positive og negative kommentarer mottas med takk.. Noen Bilder fra ombygging av front Prefacelift ---> Facelift med Mtech 2 För ombygging... Klar til demontering.. Under demontering Ryddig og fint Ferdig ribbet... Ferdig montert.. Resultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Så fin ut den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Så ut som ett bra utgangspukt for prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Så ut som ett bra utgangspukt for prosjekt.. Jaa, bilen kan bli fin en vakker dag den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Endelig :D Hele m-tech 2 settet er nå lakkert... 11 dyre org-deler totalt.. Ingen spoiler på bakluke, da jeg ikke skal ha det.. Ble endel jobb for å få festet stötfangeren bak, da denne er laget for facelift.. Men kom fram til en lösning jeg kan leve med (en stund) Her er noen bilder: Montering av festedeler/ombygging til prefacelift fester.. Mtech-2 users manual Bort med stålfanger: Front,sidepaneler og bakfanger: Sidedeler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Blir bra det her bare pøs på med bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 ser ut til å bli bra det her !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Rått, bilen blir så mye penere med M-tech II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Tøft prosjekt! Her skal det følges med! Pøs på med bilder under vegs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Front og hekk er nå montert.. Ble så som så, men skal forbedres etterhvert... Legger ut et bilde av utsikten fra stua en mörk kveld Kommer tilbake med flere bilder ved en senere annledning.. Beklager dårlig bildekvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 det gjorde seg med M-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 da lurer jeg på en ting, hvordan får du preface 89' ? eller er det bare jeg som surrer noe voldsomt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 da lurer jeg på en ting, hvordan får du preface 89' ? eller er det bare jeg som surrer noe voldsomt ? E30 uten fast tak ble levert i prefacelift utgave i 89.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 var litt sent gjelder touring også sikkert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 vidi, du må vise meg hvordan du laget festene på M-tech II bakfangeren på preface senere når jeg får kjøpt meg et sett selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå