jojr Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Lampene ABS og ASC lampne lyser, bilen girer ikke opp, (Steptronic kasse) Koblet ut høyre sensor bak da trodde denne som var gåen, da girer bilen greit, så byttet jeg sensor og nå lyser det fortsatt og den girer ikke opp igjen, Har antagelig bytet feil sensor, men ka det være noe annet en sensor også, noe abs styreenhet eller lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Det er nok en av de andre sensorene ja... Jeg vil tippe en av de på forhjulene, siden det er disse kassa bruker til å "se" om du svinger og dermed bestemme om den skal gire eller ikke. Men jeg ville fått tatt en diagnose så finner du ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Ja skifter foran i dag, men er det noe som må nullstilles eller lignenede etter bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Tror ikke noe må nullstilles for at det skal fungere, men du kan jo koble fra batteriet i ca. 30 min for å være sikker. Hvis det fortsatt ikke funker når du har bytta sensorene og hatt av batteriet kan det være du må inn til BMW å få sletta noen feilkoder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå