Jens Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Den eksosen der er ikke veldig "anonym", da! Haha Men bilen ellers er jo relativt diskrét, syns jeg.. Liker'n! Lykke til med det eventuelle salget!
JonasD Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 jeg har noen filmer av denne bilen om du er intrisert i at jeg legger dem ut! da blir bimmers folket glad, for denne bilen går godt, det vet jeg Fant du filmene? Lyst å se! Glemmer ikke lyden i Ola sin!
m20b25turbo Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 har bare funnet filmene til gamle bilen til ola, når vi var ute og herjet med den (ikke ola, men tidligere eier) skal lete mer!
canuz Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Ingen som er interissert i ny bil? Nettopp lakkert og eu godkjent kan ta billigere bil i innbytte. Selges pga. husbygging.
canuz Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 tok på tiden dette ja:-) ingen som er interissert i morro sommerbil?
SpiderPig Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 no offence, men hvorfor la du ut denne som "prosjekt"? er vell egentlig en salgstopic?
Frode_E30 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Håper du tar kritikk begge veier? Tipper den blir lettere å selge om du fjerner japse-potta og sotinga på bakvinduene. Disse tingene er jo så typisk for 18 åringer som nettop har tatt seg råd til sin første 318.. Sykt bra effekt kurve da, Men har du såppess mye mer å gå på så er jo denne motoren "safe" og vell så det. Men hvor stammer egentlig den smidde 2.8 veiva fra?
canuz Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Håper du tar kritikk begge veier? Tipper den blir lettere å selge om du fjerner japse-potta og sotinga på bakvinduene. Disse tingene er jo så typisk for 18 åringer som nettop har tatt seg råd til sin første 318.. Sykt bra effekt kurve da, Men har du såppess mye mer å gå på så er jo denne motoren "safe" og vell så det. Men hvor stammer egentlig den smidde 2.8 veiva fra? For all del, kritikk er bra. Potta liker jeg, kunne spar meg for sotinga da. Men det sto på når jeg kjøpte bilen, og har heller ikke tenkt til å fjerne den. Tviler på att den blir mer 'lettsolgt' av den grunn. Er jo ikke snakk om noe dagsjobb å fjerne dette, så tviler på att akkurat det skal spille inn noe særlig. Jeg mener også, enten alt eller ingenting.
Frode_E30 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Jeg mener at biler blir penere uten sotinga, da ser dem litt mindre ut som typisk ungdomsbil og slikt hviss du skjønner.
ZhilleN Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Helt enig, med soting så ser bilen så herja ut som F! Da skal det i hvertfall være pro soting for og få fin finish! Hadde jeg vært eier av denne bilen, hadde jeg tatt av sotinga på ruta, og japsepotta, hører ikke hjemme hos Bmw mener jeg. Ellers ganske pen bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå