jarle_tr Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hei. Fikk 535i E34 min i dag MEN den er litt hard i gira Noen som vet hva dette kan være? Kan det være at jeg må smøre noe ned i der eller er det mye verre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Er det spessielt på når drivverket er kaldt? Bytte girkasseolje kan jo alltids hjelpe på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle_tr Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Nei, er hele tiden. Håper bare den ikke begynner å bli dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raytech76 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Er noen foringer under skinntrekket på girstanga. Hender seg disse er defekte, dvs såpass utslitt at stagene som sitter på undersiden av girspaken ikke går slik de skal. Prøv å lette på trekket og pøs på med crc først. Kan hende de er tørre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 samma var min og bytt olje på gearkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 kan også prøve en spray som heter deblock. hadde et helvete med å få bilen i gir både varm å kald. smørte opp med deblock å da var den som ny etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Ville byttet olje. Så du vet at det er riktig viskositet osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle_tr Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Har sprayet litt WD-40 bak (under) den gummiforingen som sitter oppover girspaken. Ble noe bedre faktisk, men på langt nær bra. Skal se nærmere på dette i morgen. Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 hvis det funket litt med wd40 ville jeg prøvd litt deblock stikk innom ditt lokale verksted å hør om de har litt å låne bort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå