Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da gikk vi nok på skole sammen da :P Er 90 modell jeg også- :) Da må jeg jo nesten kjenne deg!? :P hehe... Var det mye jobb med stereoen? Er vel det neste som står på lista hos meg.

Skrevet

Artig, Artig! du er vel russ i år du også da? var endel jobb med stereoen ja, fikk noe hjelp til å skru fast monoblokkene, og kassene, men all kobling og kabeldraging osv var det jeg som sto for.

Det var en spesiell følelse å høre trykket i høyttalerne og basserne da jeg fikk fyr i anlegget! jeg har jo aldri koblet på den måten før! :P

forresten, hvor på nordstrand er det du bor a?

Skrevet

Er ikke russ i år nei :( Gikk 2 år elektro, skulle vært russ i år, men går ikke på no skole eller no, så ble ikke no av! :P Jeg bor rett nedenfor munkelia. Gikk i F klassen på nordseter, Christian Reintz hvis det sier deg noe? hehe... Skal nok gå til innkjøp av litt stereo når lommeboka fylles opp igjen :P Så mulig jeg trenger litt hjelp når den tid kommer :P

Skrevet

Det er bare å si ifra hvis du trenger hjelp vettu! er ikke helt sikker, men høres ikke ukjent ut nei ;)

Gikk i A-klassen jeg, Joachim Bech ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da er det endelig noe som skjer her!

har fått somla meg til å bestille:

Senkefjærer til bilen, 45/30, fra Schmiedmann

Fjernlys-pærer, hvite og sterke, fra Koed

Skiltholdere, fra Koed

BMW senteremblemer til felgene, fra Koed

Så nå venter jeg bare spent på pakker, og skal løpe og kjøpe spacere og bolter så fort lønnen kommer på konto i slutten av måneden =D

Skrevet

Litt senk blir bra! :wink: Du kunne ikke tenke deg og legge ut litt bilder og tekst fra monteringen av fjærene? Går og sikler på senk om dagen jeg osgå skjønner du :P

Skrevet

De nye felgene, er litt lite innpress på felgene foran (13) så må få kjøpt meg noen spacere.

Any comments eller forslag til ting jeg bør gjøre?

Spacere? Du må dreie av senteret på felgen for å få et høyere innpress.

Skrevet

Skal fikse bilder ja ;) gleder meg til å få av de myke demperne jeg har på ass! er jo rene båten nå!

Dreie av senteret? hva vil det si?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jaja, du får finne deg en ny E34 da;) Siden du begynte på noe så slappt som en 518 kan du gå steg for steg oppover motorstørelsen vettu;)

Jeg begynte på en chipet 12v 525 så når den ble solgt hadde jeg lyst på noe litt sprekere (blir fort bortskjemt vet:P), da ble det m5 for min del... Tror nok på det som ble sagt her før at du kan ha mye morro med en 24v 525 når du begynte på en 1.8:) lykke til!:)

Skrevet

At det blir e34 ved en senere anledning er det ikke tvil om! plass og komfort er noe jeg kommer til å savne ved den bilen;) og at det blir større motor neste gang er heller ikke noe spørsmål, 525 er minimum for meg =p Men det blir vel en liten pause fra BMW nå, så får vi se med tiden ;)

• 3 years later...
Skrevet
At det blir e34 ved en senere anledning er det ikke tvil om! plass og komfort er noe jeg kommer til å savne ved den bilen;) og at det blir større motor neste gang er heller ikke noe spørsmål, 525 er minimum for meg =p Men det blir vel en liten pause fra BMW nå, så får vi se med tiden ;)

Da ble det både nyere en E34 og større motor til slutt... :-)

Skrevet

Hehe :P ja ble andre boller tilslutt ;) 5'serie vil jeg alltid være svak for! ;) og med den rette motoren er det svært lite som topper det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...