ThomasB Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Som topic sier lurer jeg på om det er lovlig og senke en bil kun fremme, og få dette godkjent i vognkort? Det gjelder E46 touring om det skulle bety noe. Takker fo svar.
BreitBau Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Så lenger du kun kjøper færer til foran som har tuv godkjenning foran så.. Kan jo hende det finnes sett der man senker 40/0 feks.. Men at du får lov til å bruke slappe fjører bak, og nye stive foran, det tror jeg neppe. Det har litt med at man må endre stivheten i hele bilen, og ikke bare foran... Det er i allefall ikke noe gunstig, du får en bil som sitter godt på fremhjulene, også en bakende som bare slenger seg etter..
ThomasB Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 skjønner tankegangen din, men bilen er ganske stiv fra før av(m-tech), og vil kun ha den litt ned fremme, trenger ikke bli særlig stivere.
BreitBau Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 hmm Da er det jo ikke noe problem.. I såfall ville jeg satset på tuv godkjente senkeskåler
larserso Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Hvor mye mer enn de originale 15mm ønsker du å oppnå da? Jeg kjører Eibach sitt 30/25-sett på min M-tech og er veldig fornøyd med både kvalitet og utseende. Kanskje noe tilsvarende kunne vært passe for deg? BreitBau sitt resonement høres fornuftig ut ifht. TUV. Man endrer jo vektfordelingen fort litt.
M3cabriolet Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 hvis du har tenkt til å senke mer enn 10mm foran og omm bak tror jeg det vil se rart ut! blir sånn 80-talls stuk over bilen.
eriklepe Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 min e36 gikk igjenom eu kontrollen mer enn 1 gang med senk kun fremme. brukte org fjærer bak om vinteren pga med 15'' blir de jo altfor lav.
ThomasB Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 hvis du har tenkt til å senke mer enn 10mm foran og omm bak tror jeg det vil se rart ut! blir sånn 80-talls stuk over bilen. Nei vil ikke si det akkurat, vil ha bilen "gjevn"....dette er den ikke orginalt pga. hjulbuene, ser ut som den steiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå