Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her var denne ja.. Synes jeg ser denne hver dag.. Du som jobber på hella eller noe rett nedenfor meg? (Forus dekkservice)

Ser ut som en flott bil, Misunner det interiøret.. og ikke minst cab'n! Sikler på beige skinn til min også, men er så mye penger og så langt nede på prioriteringslista :D

Skrevet

Stemmer det, jobber på Hella ;)

Det er en veldig så flott bil, det må jeg si meg enig i.. Men nå trenger jeg noe litt raskere, som kan brukes på bane, vei, og litt :)

Ja Trond, nå har vi jo hatt de 2 dagene me fint vær vi får i år, så da er det bare å selge ;)

Ja, såg deg i E36n, må jo kjøre cab!

Skrevet

Ja det er sant det. Gode tider å selge cab nå.

Måtte ha litt med meg når jeg og fruen skulle en tur på sjøen med båten idag. Kongevær ute idag.

Har akkurat hatt 100 timer service på båten på 13 lapper, så da må den brukes :D

Skrevet

Oida, det var dyrt! hvor du tok det henne?

Da skulle du vist at jeg driver med sånt på si ;)

Hvilken båt er det? :)

Skrevet

Er en Draco 20 med nymontert Mercruiser diesel i.

Hadde båten på Siddis Marine der de satt i maskinen ifjor. Må nesten ha det skrevet inn i servicehefte, men det ble sykt dyrt.

Hadde estimert med 8-9 tusen, men det ble nesten 13. :lol:

Skrevet

Takk, selv om ikke jeg heller liker det.. Fikk frysninger i heile meg når an sa an tok an :S

nå blir det civic vtec (søstera mi sin) til jeg finner nye, leiter etter e34 525, nissan s14, ellr mr2 turbo (banner jeg litt i kirka nå?*-) )

Skrevet

Ville heller hatt MR2 eller S14 enn E34 525 for å si det sånn. Gøy med litt forskjellig :wink:

Skrevet

Jeg fikk 125 000 ja :)

Det var meget god interesse på det lille døgnet den var for salg ^^

Men ja, kjekt å prøve noe forskjellig!

Men ser ut så det heller mot fornuft, at jeg kjøper meg en varebil suv eller lignende, i og med at jeg skal bli med i et firma, å da trenger vi en bil til :)

Men! Kommer GARANTERT tilbake til bmw igjen, vurdrer å skaffe en billig e30 til prosjekt :)

Må se litt iløpet av uken hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...