Buzz Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Likte ikke helt de lyktene der desverre. Ser litt rart ut med AE på E36, det er min mening da. Ellers fin bil. Kanskje finere med svart gitter?
Gislius Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Smak og behag Jeg ville egentlig ha noen like lykter, bare uten AE.. Men jeg finner ikke, så jobber jeg på Hella og får en jæ*** god pris på de Jepp, som du ser på de siste bildene, så har jeg tatt av gitteret! Det skal bli svart
Spiff Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 jeg syns orginale lykter der det fineste, gjenre med CCFL ringer, dissa så litt rare ut for og være årlig, men en fil bil du har i alle fall
Gislius Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Da er vi innstallert i den nye garasjen, og jeg har fått gjort litt småting Litt oversikt over garasjen. må si det er JÆVLIG greit å få løftebukken i full høyde før hadde vi den i garasjen, å da gikk den bare halveis opp ^^ stor å god plass for å mekke på bilen Å her er det som ble gjort, fikk tak i brukt supersprint og nytt momo fjærbenstag for kr 1800,-.. Syns ikke det var så verst pris, selv om det ble litt sveising på potta ^^ Før: Etter: Hadde ikke trodd det, men det hjalp faktiskt ganske mye på bilen Og her er resultatet av eksosen, er meget fornøyd Så ble gitteret og lakkert, og det er ferdig tørket til imorgen, da går jeg og å henter K&N filter, me rør osv på posten
A.Holzmann Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Blei bra me supersprint eksosen:) Då anbefale eg bare at du lakkere nyrene svarte:) Bytte ut emblemene i "carbon-look" Då blir det bra vettu:)
Gislius Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Jess, gjore det! Eg vetkje om eg tør å lakkera nyrene, e redde for de blir stygge! Men japp, skal ha svarte Carbon lookså, e det litt sånn mørke de?
A.Holzmann Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Jepp:) Alt så va krom på bilen min har eg sjøl lakkert i shadowline farger:) Og eg har NULL erfaring me sånt, så det klare du fint Carbon emblemene ser sånn ut http://www.dekkportalen.no/cda/viewimage.aspx?id=2654
Gislius Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Nå har det seg sånn at jeg VURDERER å selge bilen. Hvor mye kan jeg forlange for denne? Har tenkt å skaffe meg veteranbil, å da blir denne for dyr som bruksbil
Gislius Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Neinei! skal jo ha cab veteran isåfall =D skal ikke gå uten cab nå, er jo jævlig sweet men er ganske usikker, om jeg skal kjøpe veteran cab(corvette c3) eller kjøpe ny motor til min, å trimme litt på den etter som pengene strømmer inn, å montere når ferdig
Gislius Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Da har jeg tatt til fornuft å skal beholde bilen! =D Men nå trenger jeg tips til hva jeg skal bruke penger på ^^
Gislius Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 hehehe, ja! Har lyst på det Men vet ikke helt hvilke*-) Må selge de andre 19" først!
Gislius Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Først, hvordan får jeg vekk avstemningen? Next! så var jeg på BMW treff på sirevåg, å det er jofarlig.. Da MÅj eg jo handle noe Det ble til at alle lyktene ble byttet ut, nye nyrer(venter på de skal komme inn), å ny netting i fronten Har og bestilt frontspoilerleppe Her er noen dårlige bilder av nye lykter, tok i en fart Er ikke helt fornøyd med blinklysene, reflektoren ser litt for "bling" ut =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå