e30 tic Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 vil selge unna litt deler Nytt ubrukt grenrør fra a-dekk. omsveist med avstivere for å holde vekt av turbo, samt sveist uttak for ekstern wg. grenrør har jeg..mener ny pris var 2700.- ubrukt kun tilpasset på bil. turboen på bildet selges også. kimmit turbo. kun prøvekjørt 3000.- Greddy eksos temp. brukt. men strøken/som ny. sort klokke selges 1500.- turbonetics evo wg kan også selges for kr2200. kun test kjørt på lavt trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 ingen som trenger deler til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Jeg er meget hypp på grenerør, følger den påbegynte dpen med? ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Jeg er meget hypp på grenerør, følger den påbegynte dpen med? ca pris? du vil ikke ha alt da? DP er ferdig, den er laget i polerte rustfrie rør så den koster jo nesten like mye som grenrøret bare å lage det er forresten tilpasset slik at hele sulamitten på bildet kan monteres i e30 uten å løsne motor fra motorfester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 da tror jeg at jeg nøyer meg med bare grenerør. Pris med dp og uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 t3 eller t4 flens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 t3 eller t4 flens? t3 på grenrør og turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hvorfor svarer du ikke på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Hvorfor svarer du ikke på pris? beklager, gikk ut en del pm igår med priser så ble du glemt har sagt 7000 for alt på bilde, det er jo WG og turbo som er betraktelig dyrere enn hva du får med i et vanlig kina kit feks.. har som sagt ic med med rustfrie trykkrør ferdig tilpasset, tillegsprut osv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 grenerør og eventuelt dp da? har forsovidt turbo og wg ser du hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 grenerør og eventuelt dp da? har forsovidt turbo og wg ser du hehe vis jeg regner riktig. 7000 for alt - 3000 for turbo og 1000 for wg så får jeg dp og grenerør for 3 lapper? am i right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 grenerør og eventuelt dp da? har forsovidt turbo og wg ser du hehe vis jeg regner riktig. 7000 for alt - 3000 for turbo og 1000 for wg så får jeg dp og grenerør for 3 lapper? am i right? når du skrev den på den måten ser jeg at WG blir solgt alt for billig! men ja det på bildet kan jeg la gå for 7000.- tror det ligger bilder av IC og trykkrør i en gammel prosjekt tråd jeg har om det også er av inntr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 men sier jo jeg ikke vil ha wg og turbo bare grenerør og dp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå