Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da braker det løs.

Vi vil holde av helgen og stenge av store deler av Ålesund by for og ha utstilling av gatebiler,løpsbiler,dragbiler og showbiler.

Det blir rulle på plass og muligheten for og bremse bilen er der.

-Gratis db drag for ICE gutta. premier for div som skiller seg ut.

-Babewash (kansje)

-gatebil

-bilcross

-ATV

-offroad

-litt dekksparking (om tillatelse)

Nafmotorsport.no fyller 75 år og inviterer alle til og komme!

Sjekk ut Nafmotorsport.no eller 1performance.no for info. Ny info vil komme fortløpende!

Veltepetter blir tilstede,promillebriller.

Ta gjerne konatkt med meg (SashRacing) på 1performance.no om du har noe spesielt du vil stille ut. vi skal fylle byen med biler denne helga!

Det er Endless-r som kommer med en Dynapack 2wd og 4wd . Så her kan du jekke ned skrytepavene;)

Endless-R Norge.

Ladeveien 18.

7041 Trondheim

Skrevet

Ble litt dumt tidspungt da.... med tanke på at det er samme helga som Moldestuket har stor utstilling her i Molde og det er vår treff på Lånke, blir vanskelig å få med seg alt! :roll:

Skrevet

Blir utroli morro dette iallefall.. er sjelden man får stengt av meste av denne byen for og lage litt morro.. :( Så dette blir kanskje kun en gang?

blir premiering for de som tar høye siffer på dynon..

Atv kjøring blir det.. :)

Jeg skal iallefall på dette treffet.. :)

Skrevet
Da braker det løs.

Vi vil holde av helgen og stenge av store deler av Ålesund by for og ha utstilling av gatebiler,løpsbiler,dragbiler og showbiler.

Det blir rulle på plass og muligheten for og bremse bilen er der.

-Gratis db drag for ICE gutta. premier for div som skiller seg ut.

-Babewash (kansje)

Sikkert ikke dumt å legge inn et lite værforbehold, nei.:)

-litt dekksparking (om tillatelse)

Jeg hører politiet er ekstra tilbakeholdne med å tillate arrangementer som inneholder dekksparking nær bebyggelsen i år. :o

Skrevet

Mja.. men naf motorsport i ålesund har klart mye umuli før.. ;) de har arrangert gocart løp inne i byen her.. ;)

Har troa på at de får det til.. Håper det.. For dekksparkingen er jeg som skal stå for.. Ble ment på at man kanskje stillte sterkere siden det er snakk om klasset bil..

Skrevet

Jeg hører politiet er ekstra tilbakeholdne med å tillate arrangementer som inneholder dekksparking nær bebyggelsen i år. :o

Greia er vel at du ikke må sparke dekket på noen.

Skrevet

Greia er vel at du ikke må sparke dekket på noen.

Presisjonssparking av dekk mot levende mål hadde jo vært litt spennende, da.:)

Mja.. men naf motorsport i ålesund har klart mye umuli før.. ;) de har arrangert gocart løp inne i byen her.. ;)

Har troa på at de får det til.. Håper det.. For dekksparkingen er jeg som skal stå for.. Ble ment på at man kanskje stillte sterkere siden det er snakk om klasset bil..

Høres lovende ut.:D Bare dumt dekksparkingen ikke blir åpen for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...