Steffen Røssland Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 kjøpt ny for 890kr på gsbildeler ( 77803 varenummer).. selges ubrukt og ulakket for 650kr.. (kan lakkes mot tillegg i pris) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Har du bilde av denne ? Var ikke bilde på GS sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 byr 400. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 visst jeg taper over halvparten av kjøpspris så kapper jeg den heller.. grunnen til at jeg vil selge den er at eksosen min er 1 cm for bred for hullet i diffuseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Har du bilde av denne ? Var ikke bilde på GS sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Her er bilde som ligger på GS-bildeler sin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Passer rett på org fanger ? E36 cab. Mye ferdig lakkert i Boston green ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 det er ikke rieger sin diffuser, sto ikke merke på den er vertfall ABS plast. passer org fanger. wagon: kan finne ut lakk pris i morgen, men ca 500kr +- for lakkering må regnes med. blir gjort på lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå