steffen- Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 vannmålern i ekspansjonstank funker ikke etter at jeg bytte ut den gamle tanken med en ny en. har feil søkt osv. står at det er feil. er skiftet føler og. men når jeg holder den under vann og omher den så er alt i orden. virker som det ikke kommer kjølevann inn i det lille hullet der den sitter. for det skal være vann der? jeg mener det. noen må forklare åssen dette er? og en ting til. oljetrykklampa mi lyser etter 20mins kjøring, da motoren er varm osv. da kommer den på. jeg fikk opp lamba sone justeringer feil elns. men jeg mener at det er lmm på bilen da denne går ofte da men har luftfilter på bilen, filmen tåler ikke olja eller det drittet som kommer inn å da er det ødelagt, da blir det feil på målinger å da blir det feil blanding, noen som mener dette stemmer? eller er det rett og slett lamba som må skiftet. forrige gang jeg gjorde dette. altså høst. så var det lmm som var feil. jeg mener det er det samme nå, men symptomet da var at bilen stoppa vis jeg tok inn clutchen. altså klarte ikke å gå på tomgang, men det gjør den ikke nå. bare går litt dårligere på tomgang, altså trenger noen til og besvare disse spørsmålene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 kom igjen. de viste ikke åssen den nivaføleren fungerte på bmw en gang, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Skal ikke være vann der sensoren sitter ,den føler kun av hvilket nivå (duppen )som flyter i ekspansjonstanken holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 okei. da er ny føler på vei skal plastikkhylsa være på eller av den føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå