Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant noen felger på GS bildeler som jeg synes ville vært noe på min bil..

men så var jeg usikker på om de passa te min. selv om jeg søkte på reg.nr mitt.. så jeg sendte mail te GS og spurte om disse ville passe på min e36. og mailen jeg fikk tilbake skrev de : Innpresset på denne felgen er ET35 vil passe perfekt på din bil så da blir jeg litt usiker

åssen blir det med en felg som har ET35 på min e36 sedan. som jeg trodde hadde ET40. takk for svar..

her er foresten felgen

myzwoq3t2zfz3b6he5yb.jpg

T252/G01

Felgpakke m/225/40-18 Sonar SX-1 EVO

Pris 7.969,00 kr. (6.375,20 kr uten mva)

Info:

Felgpakken er ferdig omlagt og balansert. Den inneholder 4 stk felger,4 stk dekk, logo og bolter

Kant fram = 60mm

Kant Bak = 80mm

Skrevet

ok. jeg har felger fra før de er også 225/40/18 med ET40 å da føler jeg jo 5mm mer ut mot hjulbua vil gå akkurat. men så blir jeg litt skeptisk på hvor mye jeg skal senke den igjen da..

men trenger jeg spacer til disse felgene da?

Skrevet

Du glemmer jo å nevne det vesentlige, nemlig bredden på felgen. Hvis den er like bred som den gamle felgen vil den komme 5mm lenger ut. Ellers vet vi ikke det.

Men ikke undervurder 5mm. Når det gjelder felger så kan det utgjøre mye, spesielt om marginene er små.

De felgene ser jo rå ut, ser ut som de skulle kosta over 20k.

Skrevet

det står jo lenger oppe hvor brede de er .. ? Felgpakke m/225/40-18 Sonar SX-1 EVO så de er like brede som de andre felgene jeg har.. bare inpresset som er annerledes

Skrevet

Bredde på felg er enkelt og greit bredde på felg. Den kan være 8" eller 9" bred osv.

Tror gutta på GS har greie på det. Kan jo dobbeltsjekke med Morgan innpå her.

Skrevet
er ikke det det sammme som dekk da ? hva vil det si med bredde på felg ?

off off off... trodde du visste bedre :-P hehe...

jeg hadde 8X17 felger på den grønne sedanen, og der gikk det akkurat med et35 og 235/40 dekk... så hvis felgene kanksje er 8.5 og du har 225/40 dekk, vil det nok akkurat passe...

men burde ikke m-tech være på plass før disse felgene? du har jo fine felger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...