TOREBMW Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 hei. har en atv med skilter som skal selges pga. lite i bruk.type xyst 260 den kan kjøres på klasse b sertifikat og er godkjent for 2 personer. det er hengerfeste vinterhjul og sommerhjul..denne atven har diff så ikke noe stiv aksling. vannavkjølt 260ccm skivebrems på alle 4 hydraulisk revers bud over 20 000kr bilder:
wagon Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hmm... hadde vært noe for meg den der. EDIT: Hvor kjøper du reservedeler til den ? Og hvor holder du til ?
TOREBMW Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Hmm... hadde vært noe for meg den der.Og hvor holder du til ? holder til i haugesund... om noen er intresert så ring før mandag..etter da er jeg utenlands i 7 uker....tlf 97792301 edit: reservedeler er det og få kjøpt av leverandør i norge eller som jeg gjør bestiller direkte fra fabrikk til en rimelig penge.
wagon Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Mye i omreg på disse ? Hvilken modell er det ? Må evt sjekke med frakt, langt å kjøre i kulda Om ikke hun på øverste bilde kan kjøre den hit
TOREBMW Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Mye i omreg på disse ? Hvilken modell er det ? Må evt sjekke med frakt, langt å kjøre i kulda Om ikke hun på øverste bilde kan kjøre den hit det er en 2007 mod. kan minnes omreg. var 2700kr jeg betaler 2000kr i året i forsikring på denne med brann og tyveri hun på bildet kjører den lett over til deg hehe..lettere og sette den på en tilhenger;)
325demon Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 det var ikke ille... går den greit da? mulighet for trim? vekt? stødig i svinger? ble mye spm her nå men...
TOREBMW Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 det var ikke ille... går den greit da? mulighet for trim? vekt? stødig i svinger?ble mye spm her nå men... jeg synes den går helt greit. meget stødig.den er brei og veldig fin i svingene...trim er altid en mulighet. fjerne blombe,skive opp variator +++..ps den er helt orginal nå..ingenting er tuklet med og kun kjørt 100mil
Gunnar Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Hva slags toppfart er det på den? Og det er variokasse?
TOREBMW Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 den går rundt 90kmt og den har variokasse.. slenger med kjettinger og atv pressening for den som vil ha
wabby Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Den hadde ikke vært dum... Synd at Kr.sand er en tanke langt borte...
TOREBMW Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Den hadde ikke vært dum... Synd at Kr.sand er en tanke langt borte... 4.5 timer kun..kjører ofte den veien jeg..er jo bare fine veier;)
wabby Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 faen, ikke frist meg... tenkte veldig nå på et aller så lite forbrukslån Går jo ikke en uke før noe raser på bmw'n så backup er kjekt.
TOREBMW Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 faen, ikke frist meg... tenkte veldig nå på et aller så lite forbrukslån Går jo ikke en uke før noe raser på bmw'n så backup er kjekt. hehe ja den er grei og ha..starter altid og er god og kjøre. i tilegg er det gratis i bomringen da:) har brukt den på jobb en stund jeg.det er helt suverent..kan komme til stavanger med den siden jeg skal dit uansett
wabby Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Tja... Hva med 17000,-. Dere leverer i Kr.sand en helg. Tar en heldrundrans fest på byen, har stort gjesterom. Så får vi alle slått et lass med fluer i en smekk Sier du ja til det, så må jeg ta en ringerunde til uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå