jensemann23 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hvor bør man henvende seg for å få lån på ca 200.000 til en 88 modell e30 m3? og hvilke selskap er rimeligst på forsikring på disse?
ehrnst Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 reine finansieringsselskaper bør kunne gi deg det. bilene holder seg jo i pris så lenge du ikke herper den så. men du får ikke 100% finans på den
Kristov Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Tror nok du må ha en eller annen form for sikkerhet annet enn bilen i tillegg...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 hvis du har 20% egenkapital å hatt sikker å grei inntekt så å så lenge skal det gå bra å få et gunstig billån. bil lån er ikke det enkleste å få, da bil i utgangspunktet er et tapsprosjekt.
Odd-M Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 At det er vanskelig å få billån må være noe nytt. Mulig de har strammet inn etter "krisen" men tidligere kastet finansieringsselskaper penger etter vanlige folk, selv på vanlige billån. Har ikke hatt noe annet enn boliglån de siste par årene så vet ikke hvordan det er nå. Elcon har vært svært smidige og gitt gode betingelser på billån til meg tidligere. Så lenge lånet er innenfor den reelle verdien på gjenstanden og du har gode betalingsevner så går det ann å få lån på det aller meste.
todleif Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 E30 m3 bør vel holde seg i pris, so det bør vel gå an å få lån. Eg tok opp fullt lån på Porschen min i min lokale bank. Var ingen spørsmål ifra banken. Eg har if forsikring. (telefonselgar tok kontakt) Det er vel berre å ringe litt rund og håpe at du får eit bra tilbud ein plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå