Martin-D Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hei Som emnet sier kjøpte jeg nye solskjermer til min E30 cab, da mine gamle var slitte og fæle samt at det originale instruksjonsarket var falmet og ødelagt. Noen som har et slikt i bilen sin? Tenkte da på om det var mulighet for å ta det ut av holderen, tatt bilde av, skannet inn etc, for da kunne jeg fikset på det i Photoshop og skrevet og laminert mitt eget ark Om noen har et tilsalgs gir jeg 100kr for det!
Martin-D Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Opp på topp Ingen som har? Noen som vet hvor jeg kan få tak i?
Martin-D Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Bumper denne igjen, ingen med E30 cab som kunne tatt et bilde av \ scannet inn dette arket?
Trond e30 cab Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hei! Husker ikke helt hvordan mitt ser ut, men kan alltid ta en sjekk imorgen hvis du vil det Som jeg husker tror jeg ikke det ser så gale ut
Trond e30 cab Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hei Martin! Har sjekket og det ser jo ikke nytt ut, men kan alltids skanne det og sende det til deg. Da kan du se selv om du kan bruke det eller ikke Send meg en pm med mailen din du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå