EirikL Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Jeg har fått tak i et sett felger med boltsirkel 4x98 og navdiameter på 58,1. På E30 ix'en min har jeg 4x100 og navdiameter på 57,1. Har satt på hjulene fremme og de sitter godt, men vil jeg få problemer etterhvert? Har den ene millimeteren i forskjell på navet noe å si?
hillmar Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Det er absolut en fordel at navdiameteren stemmer, men det fikser du lett med noen "navringer". stikk innom din dekkforhandler så fikser de det til deg...
Ballder Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Er vel fra fiat dette om jeg husker rett. Kjørte en del med fiat på opel og omvendt i "gamle dager" og mistet aldri hjulene for og si det sånn, men man må trekke til hver bolt gradvis mer og mer for og unngå kast ihvertfall.
EirikL Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Det var det jeg gjorde på hjulene fremme. Og prøveturen gikk uten vibrasjoner (men med betydelig sporing ). Tror jeg beholder dem og ser hvordan bilen oppfører seg medalle fire hjulene på plass. Takk for input til Ballder og hillmar.
Lars89 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Pleier å gå fint det. Har mangla på flere av hjulsetta mine og ikke noe problem bare man trekker riktig til Men har du "slingrebolter" med tanke på forskjellen i boltsirkel?
EirikL Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Hæ? Aldri hørt om, hehe. Bruker de samme boltene som fulgte med OZ felgene. Hvordan ser slike "slingrebolter" ut? På de boltene jeg har, er kanten fra hodet ned på gjengene rett og ikke buet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå