Glennski Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 jeg skrur den ut hvis jeg får en hundrings Da kan du skru den ut så jeg kan kjøpe den Hehe Uansett så er jeg meget interessert i dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turk-motorsport Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 solgt motor og gir pluss ledningsnett,hjerne etc. Det som er igjen er ledningsnett innvendig og noen hjernebokser som sitter på høyre side foran ved dashbord. instrument og litt div bansintank og pumpe er igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 skal du ikke bruke bilen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turk-motorsport Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 skal brukes ja, men all gammel bmw elektronikk må vike for svensk kvalitet mulig både for og bakstilling skal byttes ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 haha:) da er du sikker på å få beholde bilen hvertfall hvorfor en e36 hvis du skal bytte alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turk-motorsport Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 prøve noe nytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå