Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk å la meg på sofaen etter jobb, dama skulle på noe natur terapidritt 6 mil unna. Hun tok BMW`n siden den hadde bensin på tanken ;)

20 minutter etter hun hadde reist ringte telefonen min, Dama var i gråten å sa noe var gale med bilen, hun hadde vert i en kollisjon

Når jeg kom til stedet med den andre bilen så trodde jeg at slå ned bilføreren av den andre bilen

Dama kom kjørende på Forskjørsvei (RV7) å ned fra et kryss kom en bil med en anna bil i tauing.

Bilen som tauet tok sjangsen på at han klarte å kjøre ut MEN bilen som ble tauet mente dette ikke gikk så han BREMSET. ERGO en tykk tau tvers over riksveien.

Det røyk faen ikke engang etter å ha pløyd gjennom frontfangeren og radiatoren i 80 km/t.

Han som kjørte den andre bilen tok på seg skylden på stedet, forsikringselvskapet var like enig !

78k619rlfibc0k8kjgvy.jpg

sh5oddm726femu0gp51m.jpg

bpttyzig0mcrg9c5o57e.jpg

3rgiigvj6zaamjhy88go.jpg

Skrevet

Det er aldri så vondt at det ikke er godt for noe

Var å henta meg masse nytt digg fra BS Bildeler

Frontfanger 'M3' BMW E36 m/ Gitter, Lister og spoiler (PU)

Hovedlykter BMW E36 4drs Chrome + Halo/Indicator

Strobekit med 2 S-Strober *Markedets heftigste strober!*

Sideskjørt 'Zenti' BMW E36 (GFK) (EB0009)

Bakpotte Dobbelt Utblås 2.5" Inn - 2X3" Ut

Rå priser hos dem !

Skrevet

Ja her er det ikke noen vits å reklamere for BS bildeler..

Makan til drittfirma som fortsatt utrolig nok holder seg oppe.. Dårlig Service, manglende leveringer, frekke, overfladiske kundebehandlere og null oppfølging..

Skrevet

Ja, men det er da hyggelig at DU har fått gode erfaringer med de da..

Det er nok av oss her inne som har veldig dårlige erfaringer med de etter hva jeg har fått med meg de årene jeg har frekventert her inne.. I de fleste tråder de blir nevnt blir kjøper anbefalt å holde seg unna, men det er helt fraværende av folk som anbefaler å handle derfra..

Så det kan jo hende de har endret salgstaktikk de siste ukene.. I såfall er jeg redd det bare er alt for sent ;)

Forøvrig er jeg fra Hallingdal selv.. Det der er krysset Gol Vest ut på Rv7..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...