Winther24 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Gikk å la meg på sofaen etter jobb, dama skulle på noe natur terapidritt 6 mil unna. Hun tok BMW`n siden den hadde bensin på tanken 20 minutter etter hun hadde reist ringte telefonen min, Dama var i gråten å sa noe var gale med bilen, hun hadde vert i en kollisjon Når jeg kom til stedet med den andre bilen så trodde jeg at slå ned bilføreren av den andre bilen Dama kom kjørende på Forskjørsvei (RV7) å ned fra et kryss kom en bil med en anna bil i tauing. Bilen som tauet tok sjangsen på at han klarte å kjøre ut MEN bilen som ble tauet mente dette ikke gikk så han BREMSET. ERGO en tykk tau tvers over riksveien. Det røyk faen ikke engang etter å ha pløyd gjennom frontfangeren og radiatoren i 80 km/t. Han som kjørte den andre bilen tok på seg skylden på stedet, forsikringselvskapet var like enig !
EirikL Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Enkelte burde ha blitt kasterert slik at de ikke kan forpeste resten av verden
D.C.V Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 I svarte.. Håper du tok jævelen for dama di følte sikkert at alt var hennes feil..
Winther24 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 han var 110% ydmyk så klarte ikke å gjøre anna enn å riste på hode å sende dama hjem med Golfen. gikk heldigvis greit me henne
Winther24 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Det er aldri så vondt at det ikke er godt for noe Var å henta meg masse nytt digg fra BS Bildeler Frontfanger 'M3' BMW E36 m/ Gitter, Lister og spoiler (PU) Hovedlykter BMW E36 4drs Chrome + Halo/Indicator Strobekit med 2 S-Strober *Markedets heftigste strober!* Sideskjørt 'Zenti' BMW E36 (GFK) (EB0009) Bakpotte Dobbelt Utblås 2.5" Inn - 2X3" Ut Rå priser hos dem !
BreitBau Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Ja her er det ikke noen vits å reklamere for BS bildeler.. Makan til drittfirma som fortsatt utrolig nok holder seg oppe.. Dårlig Service, manglende leveringer, frekke, overfladiske kundebehandlere og null oppfølging..
Winther24 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 åh det va da voldsomt til negativ snakk om BS bildeler? syns det virka bra det jeg kjøpte, lite tilpassing å grei kvalitet.
BreitBau Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Ja, men det er da hyggelig at DU har fått gode erfaringer med de da.. Det er nok av oss her inne som har veldig dårlige erfaringer med de etter hva jeg har fått med meg de årene jeg har frekventert her inne.. I de fleste tråder de blir nevnt blir kjøper anbefalt å holde seg unna, men det er helt fraværende av folk som anbefaler å handle derfra.. Så det kan jo hende de har endret salgstaktikk de siste ukene.. I såfall er jeg redd det bare er alt for sent Forøvrig er jeg fra Hallingdal selv.. Det der er krysset Gol Vest ut på Rv7..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå