wolffuz Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Hei, kan noen si meg hva som er forskjellen på facelift osv? og hvordan man ser hvilken utgave man har, har ikke så mye peiling på sånt som dere sikker skjønner. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 er vel litt forskjellig fra moddel til modell men på min feks en e36, var det anneledes grill og holder, lykte spylerer og en annen motor. sikkert en del andre ting å. jeg byttet alt til pre-facelift siden jeg ikke likte facelift'en no særlig, er jo smak å behag. etter at en moddel har hvert på markedet en stund lager bmw en facelift utgave som blir solgt før de lanserer en ny moddel. tror jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Pre face: Facelift: Andre fangere, lykter og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 e30 da eller? ny front, bakplate, lykter fram/bak, lavere hjulbuer, bedre rustbehandling + en del annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 BMW holder stort sett på modellene sine i 7-8 år. Noen år uti modellen er bilene godt kjent og kanskje ikke så spennende å kjøpe som nybil lenger - salget roer seg, og derfor lanserer de en litt "oppfrisket" utgave av originalen, f.eks. etter 4-5 år, for å få gang på salget igjen, frem til den nye modellen kommer. De fleste bilprodusentene (ihvertfall i premiumsegmentet) gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 glemte å skrive det var E30 men det kom fort noen greie svar likevell hvordan ser jeg forskjell på facelift lykter? er det slik at jeg må ha grøftlys som ikke er facelift om jeg ikke har facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 du ser jo forskjellen på lyktene på bildene over her. Ja du må ha pre-face grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Kikk litt nøyere på lyktene på bildene så ser du lett forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 åja, så når det er såkalte "linselykter" da er det facelift? å når det er sånne luftkanaler ved grøftlysene så er det facelift front. takker så mye. noen som har grøftlys til facelift foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 koed.no https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 hehe, har sett de der men tenker mest på å få taki brukt, orker ikke bruke så mye på min første bil, har heller ikke så mye penger å bruke:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 litt mye mas, men hvordan vet jeg om jeg har originalt facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 http://www.finndel.no/Sokeside.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 http://www.finndel.no/Sokeside.aspx har sett der, og sendt flere mailer til forhandlere som har hatt grøftlys, men ingen svar...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Er i grunn typisk, de er ikke flinke til å svare. Men prøv vazlina, de har jeg meget god erfaring med, kjempeservice og fine priser om de har det du leter etter. Hvilken årsmodell er den bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå