destroyy Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Skulle prøvemontere mtech stylinga på min e28 her om dagen, men da fant jeg ut at frontfangeren sitt skruehull ved forskjermen ikke passer overens hvor du fester orginalfangere Noen som vet om det er no triks eller lignende her? Morty999 sa det var en plate som skulle brukes der, men kan ikke si jeg finner no på realoem På bildet her ser det ut som en brakett , men er ikke no delenummer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 skal ikke være noe plate som skrus på. men det er en ekstra brakett som er innsveiset i innerskjermen på "m" bilene. jeg har disse på ene siden på bilen min så du kan få se der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 men tror det er denne braketten (nr16) http://bmwfans.info/original/E28/Lim/M5 ... 1_0157/#16 skal du søke opp ting på m535i så bruk chassi nr 0644143. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Okey. Får ta en titt endag da. Får tilbake mtechn fra lakk imorgen, så burde få lagd til no kjapt. Løsninga mi funker fjell den også dog, men orginalt er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 orginalt er stort sett best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Som orginalt turbotrykk på 745i. Det er mye bedre enn uorginalt turbotrykk... Sorry ot destroyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 hehe der må jeg være enig att uorginalt er best ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Kappa bare i filler den vanlige frontplata og brukte hullet til støtfangeren jeg Det syns ikke med mindre du stikker huet inn i hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå