Trimkongen Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Jeg skal kjøpe meg en 2-søylers løftebukk og ha i garasjen, og jeg lurer på om noen har anbefalinger? Jeg har sett på en slik : http://www.nordic-lift.no/loftebukk2.htm Det er bukken helt til høyre jeg har tenkt på. Har hørt at disse nordic bukkene er produsert i kina og kan være slarkete, så derfor er jeg litt skeptisk.. Noen som har/prøvd en slik bukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Stenhøj 2-søylers løftebukk er av bra kvalitet hvertfall.. Mange verksteder som bruker dem http://www.stenhoj.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Så kjekt Søkte på finn.no, kom opp mange forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 koni sine er fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Ja det er sykt mye forskjellige bukker.. greit med en diskusjon om hva som er bra og hva som er noe skrap. Steinhøy/koni er jo kjente merker. men de er vel litt dyrere enn disse såkalte kina bukkene...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Da er det vel som med alt annet, du får det du betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Det kan jo være de selger på navnet , og at disse "billige" bukkene faktisk ikke er så mye dårligere enn koni/steinhoj. Men dette er det da noen som kan bekrefte/avbekrefte? Noen som vet om forhandlere av koni/steinhøy i Norge? Hadde vært litt kjekt og vite hva en slik bukk koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Her har du en grei oversikt http://www.vug.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 jeg har den 2 søyleren fra nordic-lift som er til venstre! fungerer veldig bra, men om vinteren så går den ned litt seint(kald-hydrolikk) men sånn er vell alle.. hatt den i over 1 år, ingen problemer enda! billig og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Hvordan er det med slark i leddene og slikt da? Jeg har hørt at du kan flytte bilen fram og tilbake når bilen står oppjekket på bukken pga slark i leddene.. men dette er jo ubekreftet informasjon fra min side..hvordan er dette på din bukk? fast og fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Noen flere som har kjenskap til bukker av varierende merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 som nevnt over. man får det man betaler for. kvaliteten er deretter men sjekk med www.finn.no der er det jo mange som selger. både brukt privat å ny fra forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 http://verksmesteren.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 www.verkstedutstyr.no har selv kjøpt stenhøj bukker. ce 32K pr stykk inkl.mva. detter er heller ikke di billigste. valgte dette framfor å spare noen usle tusenlapper på billigere Kina produkter. Har jobba i Kina i 3,5 år så er slutta å kjøpe billige kinaprodukter, er alltid en grunn til lave priser= kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 stenhøj er vel noe av det bedre du kan få kjøpt, kvaliteten er utmerket og alt er enklere dersom du skulle få problemer.. løftebukker er jo tross alt noe som skal fungere prikkfritt år etter år.. kjipt å ha en løfte bukk som ikke fungerer etter noen år, eller knekker sammen under bilenn.. du sparer ikke mye da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå