Gå til innhold

Løftebukk anbefalinger?

Trimkongen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en 2-søylers løftebukk og ha i garasjen, og jeg lurer på om noen har anbefalinger?

Jeg har sett på en slik : http://www.nordic-lift.no/loftebukk2.htm

Det er bukken helt til høyre jeg har tenkt på.

Har hørt at disse nordic bukkene er produsert i kina og kan være slarkete, så derfor er jeg litt skeptisk.. Noen som har/prøvd en slik bukk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan jo være de selger på navnet , og at disse "billige" bukkene faktisk ikke er så mye dårligere enn koni/steinhoj. Men dette er det da noen som kan bekrefte/avbekrefte? Noen som vet om forhandlere av koni/steinhøy i Norge? Hadde vært litt kjekt og vite hva en slik bukk koster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med slark i leddene og slikt da? Jeg har hørt at du kan flytte bilen fram og tilbake når bilen står oppjekket på bukken pga slark i leddene.. men dette er jo ubekreftet informasjon fra min side..hvordan er dette på din bukk? fast og fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.verkstedutstyr.no

har selv kjøpt stenhøj bukker. ce 32K pr stykk inkl.mva. detter er heller ikke di billigste.

valgte dette framfor å spare noen usle tusenlapper på billigere Kina produkter.

Har jobba i Kina i 3,5 år så er slutta å kjøpe billige kinaprodukter, er alltid en grunn til lave priser= kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stenhøj er vel noe av det bedre du kan få kjøpt, kvaliteten er utmerket og alt er enklere dersom du skulle få problemer.. løftebukker er jo tross alt noe som skal fungere prikkfritt år etter år..

kjipt å ha en løfte bukk som ikke fungerer etter noen år, eller knekker sammen under bilenn.. du sparer ikke mye da..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...