bakk1 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Jeg trenger hjelp... når det gjelder software til bil osv, så er jeg ganske ny, men lurer på om min e46 1999 318i har OBD1 eller OBD2?? Har kjøpt en slik liten sak på ebay som skal slette inspection og service lys osv, og denne er til OBD2, men fnker ikke nå jeg kobler den i bilen min (inne under rattet) men jeg har også kobling under panseret...trodde OBD2 var slik liten "firkantet" koblig som var inne i bilen, imens OBD1 var en slik 20 pin større rund kobling under panseret?? har jeg begge deler? trodde ikke du fikk OBD1kobing lik den som er til OBD2....!? Pliz svar noen som ha mer peiling en meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Jeg er 98% sikker på at det er OBD2 du har på bilen din. Det ble vel OBD2 fra og med 95 modeller. Og slike slette feilkoder apperater osv skal etter det jeg vet settes i porten som er i motorommet ja, den runde. Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Er ikke den inni bilen bare en "dummy" og all feilsøking må foregå gjennom det runde stikket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå