SweetBMW Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hei. Har nylig kjøpt meg en 2000 mod E46 318cia, og har noe spørsmål om motorn på denne. Er veldig fan av kompressor, og ser at man får kit til disse bilene, men finner ikke noe til 318. Finnes det ikke noe kompressor til 318? Hvordan er det med holdbarhet på BMW motorer? slik som alle andre, de tåler like mye i forhold til hvor mye de blir grisekjørt? I tillegg så er det en feil på ac kompressoren min, det virker ikke som den klarer å slå inn, det blir kaldt i bilen, men koplinga på kompressoren nede ved reimhjulet ser ut til å være gåen, eller begynner å bli. er dette noe som er dyrt og skifte? fikk 3 mnd 5050 garanti fra forhandler, men vet ikke om dette går under den? Håper på bra svar, gjerne utfyll om deres erfaringer med kompressor og generelt denne bilen, gjerne også om hvordan kassa tåler litt økt effekt. I tillegg, så lurer jeg på om det er vanskelig og legge opp til cd skifter i bilen? har dessverreikke dette på min men kunne tenkt meg dette. Mvh Tommi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 velkommen til bimmers.no du kan sjekke www.esstuning.no de kittene de har er laget så gir, drivverk og motor skal tåle effektøkningen. vet ikke om de har til 318 da. men det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 nei der har jeg settfør tror jeg, og de har ikke til 318... men jeg har sendt en mail til de og spørt om hvordan kompressoren monteres på bilen, om det er likt som på 320. eneste forskjellen er jo at det er 6syl motor.. men om det da er lett å modifisere et feste eller noe. Men da var ett spm besvart, noen som vet om cd skifteren? takk for velkomsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå